کد خبر: ۱۱۲۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳ 22 August 2023

به گزارش تابناک مازندران،  عنوان قهرمانی دادرس همیشه برای دانش آموزان هلال احمری رامسر بوده و خواهد بود و این دانش آموزان با تلاش های شبانه روزی خود یاد می‌گیرند که چگونه جان هموطنان خود را نجات دهند.

بر اساس گزارش باشگاه آموزش و رسانه باور رامسر؛

علی محمد فاضلی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رامسر اظهار داشت: مرحله استانی مسابقات المپیاد آماده دادرس(دانش آموز آماده در روزهای سخت) با حضور پنج تیم برتر استان مازندران ساری، جویبار، چالوس، قائمشهر و رامسر در اردوگاه بادله ساری برگزار گردید.

فاضلی افزود: در این مسابقه مباحث مختلف امدادی از قبیل ارزیابی مصدوم، احیای قلبی ریوی، اسکان اضطراری، حمل مصدوم بصورت گروهی و انفرادی، پانسمان و بانداژ، آتل گیری، اطفای حریق و پناهگیری تست گرفته شد و تیم دادرسان شهرستان رامسر توانست رتبه نخست این مسابقه را کسب و به مرحله کشوری راه پیدا کند.

رئیس جمعیت هلال احمر رامسر حضور دادرسان نوجوان رامسری را سرمایه و افتخاری عظیم برای استان مازندران خواند و گفت: از زمان آغاز طرح دادرس در استان مازندران عنوان قهرمانی همیشه شایسته نوجوانان رامسری بوده و امسال نیز به لطف پروردگار و تلاش مربیان دلسوز ، باز هم عنوان قهرمانی در دستان نوجوانان هلال احمری رامسر بالا برده شد.

یونس ایزدپناهی؛ خبرنگار باشگاه باور جمعیت هلال احمر مازندران/ رامسر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار