معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: همه دستگاه ها باید در ارتباط با یکدیگر به ویژه با شهرداری ها همدل و همراه باشند تا علاوه بر پیشرفت شهر زمینه رضایتمندی بیشتر مردم فراهم شود.
کد خبر: ۱۱۲۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱ 22 August 2023

مهران زینلیان در جلسه شورای اداری و آیین معارفه شهردار جدید کاشان افزود: انتظار ما همدلی و هماهنگی بیشتر مدیران در سطح شهرستان با یکدیگر است چون این مهم در موفقیت شهرستان در ابعاد مختلف اثرگذار است.

وی اظهار کرد:شهردار برای پیشبرد امور به حمایت دیگر دستگاه ها نیازمند است و این مهم در گذشته کمرنگ بود، در دوره مدیریت جدید شهری این نقص باید رفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت:شهر کاشان از شهرهای نمونه استان اصفهان بوده و نیازمند مدیریت مناسب است،شهرداری ها سایه ای از همه دستگاه های اجرایی هستند،مسائل مهمی از جمله امور فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی و غیره با شهرداری ارتباط دارد و شهردار موفق کسی است که برای همه این موارد برنامه داشته باشد.

زینلیان گفت: ارزیابی شهرداران در استان انجام می شود و انتظار ما این است که کاشان مثل همیشه بدرخشد و این مهم نیازمند عملکرد خوب شهرداری است،شهرداری ها در جبهه نخست خدمت رسانی هستند.

فرماندار ویژه کاشان هم گفت:انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ماه در پیش است،خدمات و اقدامات مجموعه شهرداری در امیدآفرینی در جامعه و کاهش نارضایتی ها در شهر اثرگذار است و افزایش مشارکت مردم در انتخابات اثرگذار است.

محمدشریف زارعی افزود: دشمن همواره برنامه ریزی داشته تا با کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق های رای این دروغ را القا کند که نظام اسلامی مردمی نیست،باید تلاش کنیم روز ۱۱ اسفند حماسه ای بزرگ در شهرستان کاشان رقم زده شود.

در این آیین کیومرث محمدپور به عنوان شهردار جید کاشان معارفه شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار