اجرای گزارش ورزشی تنها شغل رضا جاودانی نبود بلکه حرفه اصلی او وکالت است و در فدراسیون فوتبال ایران هم پست های متعدد و درآمدهای مختلفی داشته است.
کد خبر: ۱۱۲۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷ 24 August 2023
 

زمزمه جدایی یک مجری سرشناس دیگر، از تلویزیون جدی شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعداز حذف عادل فردوسی پور از شبکه سه و خروج و مهاجرت مزدک میرزایی، حالا سومین چهره سرشناس این کانال مهم صداوسیما هم علنی شده است.

در یک ماه اخیر برنامه گزارش ورزشی بدون حضور رضا جاودانی از شبکه سه پخش شده و به نظر می‌رسد در ادامه تغییرات صداوسیما، همکاری این مجری حرف گوش کن و بدون حاشیه هم با تلویزیون به پایان رسیده است.

 

جاودانی جزو مجریان تراز صداوسیما بود و هیچ فعالیت جانبی و واکنش اعتراضی به اتفاقات جامعه نداشت اما حتی او هم در دایره مدیران جام جم نگنجد.

البته اجرای گزارش ورزشی تنها شغل رضا جاودانی نبود بلکه حرفه اصلی او وکالت است و در فدراسیون فوتبال ایران هم پست های متعدد و درآمدهای مختلفی داشته است.

مجری معروف هم از شبکه سه کنار گذاشته شد

جاودانی در کنار مجریان و گزارشگرانی چون عادل فردوسی‌پور، جواد خیابانی و پیمان یوسفی یکی از قدیمی‌ترین مجزیان ورزشی تلویزیون بود که از سال ۱۳۷۶ با برنامه جنگ ورزش صداوسیما همکاری داشت و در برنامه‌های پربیننده‌ای چون گزارش ورزشی، دایره طلایی، یک جهان یک جام، بیست چارده، آنسوی نیمکت، آسیا ۲۰۱۵، جام پانزدهم و مردان آهنین مجری بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار