سرپرست فرمانداری بندر آستارا خبر داد:
نماینده عالی دولت در آستارا آستارا با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان، مجموع پروژه‌های این شهرستان در هفته دولت را ۸۶ مورد دانست و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۰۴ میلیارد تومان در هفته دولت با حضور مقام‌های مسئول به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۱۲۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵ 23 August 2023

به گزارش تابناک گیلان سرپرست فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و هنر و شهدای دولت اظهار کرد: هفته دولت، فرصت مناسبی برای انعکاس اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی به مردم است و در هفته دولت تلاش می‌شود با انعکاس اقدامات و فعالیت‌ها، مردم از عملکرد دولت مطلع شوند.

محمد رضا شهاب زاده گفت: با انعکاس اقدامات و فعالیت‌ها، روحیه کار، تلاش و امیدواری در جامعه بالا می‌رود لذا در هفته دولت، تمام ارکان و مسئولان دولت سیزدهم در شهرستان باید پای کار آمده و فعالیت‌های صورت گرفته به‌خوبی به مردم منعکس شود.

شهاب زاده موضع کشورمان در برابر غرب و آمریکا را قدرتمندانه دانست و بیان کرد: افزایش تحریم‌ها چیزی به غیر از تحریم منطق نبوده و این جزعدم پاسخگویی منطقی در دیپلماسی نیست و امروز جمهوری اسلامی ایران نسبت به ۴۴ سال گذشته بسیار رو به جلو بوده و در عرصه‌های تکنولوژی، فناوری و سلولهای بنیادی و دیگر حوزه‌ها حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

نماینده عالی دولت در آستارا با اشاره به توان و ظرفیت‌های علمی کشور بیان کرد: این از برکات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و مقام معظم رهبری بوده و همچنین مردمی که پایه‌های انقلاب هستند و به طور جهادی اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به همه جهانیان نشان داده اند.

وی توان و ظرفیت این شهرستان در تمام حوزه‌ها را بسیار ویژه دانست و عنوان کرد: مسئولین باید ظرفیت آستارا را دریافته، شناخته و بهره برداری کنند.

نماینده عالی دولت در آستارا آستارا با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان، مجموع پروژه‌های این شهرستان در هفته دولت را ۸۶ مورد دانست و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۰۴ میلیارد تومان در هفته دولت با حضور مقام‌های مسئول به بهره برداری رسیده و این طرح‌ها در حوزه‌های عمران شهری و روستایی، مخابرات، مسکن محرومین روستایی، آب‌رسانی روستایی، بهداشت و درمان، برق، زیرساخت ورزشی، گازرسانی روستایی، مسکن ملی، کارآفرینی و اشتغالزایی را شامل می‌شود و انشاالله برای دهه فجر سال جاری نیز طرح‌های متفاوتی به بهره‌برداری کامل رسیده و افتتاح می‌شوند.

شهاب زاده افزود: شعار هفته دولت امسال؛ «دولت مردم» تعیین شده است، عنوان تعیین شده برای روز پنجشنبه ۲ شهریور ماه، «دولت مردم؛ دیپلماسی هوشمند و عزتمند»، برای روز جمعه ۳ شهریور ماه، «دولت مردم؛ ایمان و امید» و برای روز شنبه ۴ شهریور ماه، «دولت مردم؛ بهره وری و رشد تولید» می‌باشد. عنوان روز یکشنبه ۵ شهریور ماه، «دولت مردم؛ کارآمدی و پیشرفت عادلانه»، روز دوشنبه ۶ شهریور ماه، «دولت مردم؛ عدالت، شفافیت و مبارزه با فساد» و روز سه شنبه ۷ شهریور ماه، «دولت مردم؛ نظارت عمومی، پاسخگویی و تبیین» تعیین شده است. آخرین روز هفته دولت، چهارشنبه ۸ شهریور ماه هم، «دولت مردم؛ تحول مردم پایه» نام گرفته است.

به گزارش تابناک شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غربی‌ترین نقطه استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار داشته و ۱۸ و نیم کیلومتر نوار ساحلی، ۱۵ کیلومتر مرز دریایی و ۳۲ کیلومتر مرز خاکی با جمهوری آذربایجان دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار