معاون گردشگری اداره‌‌کل میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی استان مرکزی گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت و برای ارتقای فرآیند‌های انگیزشی و ترویج فرهنگ گردشگری مسابقات رالی خانوادگی در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶ 28 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی ،سید حسن حسینی امروز دوشنبه افزود: دوره آموزشی رالی گردشگری ویژه خانواده‌های بازنشستگان روز گذشته یکشنبه 5 شهریور برگزار شد.


معاون گردشگری اداره‌‌کل میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی استان مرکزی افزود: اعلام مسیرهای مسابقه، خطاهای احتمالی، چگونگی امتیاز گرفتن و محاسبه سرعت و زمان مسابقه از قوانین این دوره بود که به همه متقاضیان شرکت در مسابقه آموزشهای لازم داده شد.


حسینی بیان کرد: مراسم افتتاحیه و شروع مسابقه امروز ششم شهریور ماه ساعت ۹ صبح از مکان کانون بازنشستگان امیداستان مرکزی واقع در پارک آزادی شهر اراک شروع و در هتل آبگرم محلات پایان می‌یابد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی از برگزاری این مسابقه را ایجاد انگیزه، شور و نشاط در میان جامعه بازنشستگان میباشد  گفت: این برنامه با همکاری کانون اتومبیلرانی و جهانگردی و کانون بازنشستگان استان مرکزی و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برگزار می‌شود.


ایشان تصریح کرد: منظور از برگزاری این مسابقه ایجاد فرهنگ رانندگی ایمن است و قهرمان در این مسابقه در مسابقات کشوری هم شرکت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار