رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از شناسایی و دستگیری عامل وقوع قتل فردی ۲۳ ساله در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳ 31 August 2023

به گزارش تابناک کرمان و به نقل از خبرگزاری فارس، حمیدرضا میرحبیبی اظهار داشت: به‌دنبال وقوع قتل فردی ۲۳ ساله در یکی از محله‌های شهر کرمان، بررسی موضوع و دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان عامل این قتل ظرف کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان علت وقوع این قتل را درگیری لفظی به سبب اختلاف فردی و خانوادگی بین قاتل با مقتول عنوان کرد و گفت: اقدامات بعدی برای تکمیل پرونده و معرفی عامل اصلی این قتل به مراجع قضایی انجام شد.

دستگیری ۴ نفر از عوامل نزاع منجر به وقوع یک قتل در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان در تشریح این خبر اظهار داشت: حوالی نیمه شب وقوع یک مورد نزاع منجر به قتل پسری جوان در یکی از پارک‌های سطح شهر به پلیس گزارش و با حضور فوری ماموران و بررسی صحنه جرم مشخص شد پسری که کمتر از ۲۰ سال سن دارد طی یک نزاع چند نفره با ضربات چاقو مجروح و جان خود را از دست داده است.

سرهنگ اکبر نجفی ادامه داد: در این راستا با بررسی‌های میدانی و اقدامات اطلاعاتی ماموران هویت ۴ تن از افراد دخیل در این نزاع را شناسایی و طی چند عملیات ضربتی در چند نقطه شهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت متعلق به طرفین این نزاع تصریح کرد: یکی از این افراد نیز به سبب جراحت در بیمارستان به سر می‌برد که در این رابطه برای این افراد پرونده مقدماتی تشکیل و به‌منظور روشن شدن علت و انگیزه قتل تحت واکاوی قرار گرفتند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار