رییس اتحادیه هتل آپارتمان داران خراسان رضوی وعده داد:
رییس اتحادیه هتل آپارتمان داران خراسان رضوی با بیان اینکه امسال به جای افزایش ظرفیت هدفمان ارتقای کیفیت خدمات است، تثبیت نرخ اقامت در هتل آپارتمانهای مشهد در تعطیلات نوروز 94 را وعده داد.
کد خبر: ۱۱۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵ 07 March 2015
به گزارش تابناک از خراسان رضوی ، رییس اتحادیه هتل آپارتمان داران این استان گفت : ارائه خدمات در این واحدها در نوروز امسال در مشهد مقدس بر اساس نرخ سال 93 ارائه مشود و هیچگونه افزایش نرخی برای سال آینده در ارائه خدمات اعمال نخواهد شد.
مهدی آجیلیان عباسی افزود: نرخ سال 93 اقامت در واحدهای زیر پوشش اتحادیه بر اساس مصوبه کمیته مربوطه در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در نیمه دوم سال حدود 20 درصد افزایش یافت.
وی افزود: برای ایام نوروز 310 واحد مجاز هتل آپارتمان در مشهد با ظرفیت اسمی 30 هزار تخت و قابل افزایش تا 50 هزار تخت به مسافران نوروزی خدمات می دهند.
رییس اتحادیه هتل آپارتمان داران خراسان رضوی گفت :میانگین درصد اشغال ظرفیت هتل آپارتمانها در مشهد در تعطیلات نوروز سال جاری 95 درصد بود که این میزان در سه روز ابتدای نوروز به 100درصد رسید.
وی اظهار کرد: 75 درصد واحدهای مزبور در زمینه نوسازی، بازسازی و افزایش تجهیزات در حال فعالیت هستند تا طی دو تا سه هفته آینده به آمادگی 100 درصد برسند.
وی در باره افزایش ظرفیت این واحدهای اقامتی گفت: امسال هیچ گونه افزایشی در ظرفیت هتل آپارتمانهای استان نخواهیم داشت و صرفا به ارتقای کیفیت در ارائه خدمات می پردازیم.
آجیلیان افزود: علاوه بر واحدهای مجاز زیر پوشش هر سال یک سری واحدهای فصلی (خانه مسافر) با صدور مجوز از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زیر نظارت این اتحادیه به خدمات دهی می پردازند.
وی گفت: تاکنون آماری از تعداد خانه های مسافر دارای مجوز به این اتحادیه اعلام نشده است.
رییس اتحادیه هتل آپارتمان داران خراسان رضوی ادامه داد: در سال گذشته 150 واحد فصلی یا خانه مسافر مجوز مقطعی دریافت کردند که هر واحد حداقل 30 تخت ظرفیت دارد.
وی اظهار کرد: با اعلام رسمی آمار این واحدها از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان کار نظارت بر عملکرد و خدمات دهی آنان از سوی این اتحادیه آغاز می گردد.
آجیلیان گفت: تیم نظارت این اتحادیه متشکل از هشت بازرس تمام وقت است که در کل تعطیلات نوروز به صورت 24 ساعته واحدهای زیر پوشش را تحت نظارت دارند ضمن اینکه قسمت رسیدگی به شکایات سایت هم فعال است.
فعالیت ویژه ستاد دائمی تسهیلات سفرهای خراسان رضوی به منظور برنامه ریزی برای نوروز سال آینده از هفته گذشته در این استان آغاز شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار