پوستر سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان دراصفهان رونمایی شد.
کد خبر: ۱۱۲۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷ 18 September 2023

دبیر این دوره از جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان گفت: پوستر این رویداد فرهنگی امروز ساعت ۹ صبح در آئینی باحضور مسئولان و دست‌اندرکاران این دوره جشنواره در کتابخانه مرکزی شهر اصفهان رونمایی می‌شود.

مجید زین العابدین افزود: پوستر این دوره جشنواره را «بهزاد خورشیدی» هنرمند گرافیست طراحی کرده است.

وی افزود: از بازگشت این جشنواره به اصفهان پس از چهار سال بسیار خرسندم و امیدوارم شاهد اکران آثاری پربار و اثرگذار در این دوره باشیم.
زین العابدین عنوان کرد: اصفهان مایه افتخار ما ایرانیان در جهان است و بار دیگر اصفهان قصد دارد، ایران، هنر سینماگران ایران و سرزندگی کودکان ایرانی را به جهان معرفی کند.
وی اضافه کرد: در این دوره، آثاری از بیش از ۴۰ کشور جهان در جشنواره به رقابت می‌پردازند و بیش از ۸۳۵ نفر از کودکان و نوجوانان برای بخش داوری آثار و بیش از ۳۷۷ کودک و نوجوان نیز برای بخش خبرنگاری جشنواره اعلام آمادگی کردند.
دبیر این دوره از جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که این رویداد روندی دائمی و سالیانه در اصفهان داشته باشد و تنها به چند روز در سال خلاصه نشود.

جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، متعلق به همه کودکان ایران و جهان

معاون فرهنگی شهردار اصفهان در آیین رونمایی از پوستر سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت:امیدواریم بتوانیم با مشارکت همه نهادهای ذیربط، رویدادهای برجسته‌ای را در این دوره جشنواره در مهرماه رقم بزنیم.
کمال حیدری تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در حال حاضر به بلوغ رسیده است و جامعه به شور و نشاط حاصل از برپایی آن نیازمند است.
وی افزود: این جشنواره متعلق به همه کودکان ایران و جهان است و امیدواریم رسانه‌ها بتوانند اخبار، پیامدها و ثمرات این رویداد را به سمع و نظر همه مخاطبان آن برسانند.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان اصفهان با دبیری مجید زین‌العابدین و با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان از پانزدهم تا بیستم مهرماه سال جاری (۷ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳) در اصفهان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار