مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: پرداخت شهریه مکمل به مدارس غیر دولتی بصورت اختیاری بوده و هیچگونه اجباری در این زمینه نباید از سوی اولیا مدارس وجود داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۲۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵ 19 September 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی درویشی اظهار کرد: مدارس غیر دولتی تنها مجاز به دریافت ۲ نوع شهریه ثابت و مکمل بوده که شهریه ثابت باید هنگام ثبت نام پرداخت و شهریه مکمل نیز که برای انجام فعالیتهای فوق برنامه بوده تنها با عقد قرارداد و رضایت ولی دانش آموز باید اخذ شود.

وی ادامه داد: چنانچه مدارس غیر دولتی بغیر از این ۲ شهریه والدین دانش آموزان را مجبور به پرداخت وجه دیگری کنند این مساله غیر قانونی بوده و با آنها برخورد قانونی می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در خصوص شهریه ثابت نیز توضیح داد: پوستر نرخ شهریه ثابت که بر اساس درجه مدارس و با امضا رئیس آموزش و پرورش شهرستان مربوطه بوده باید در مدارس نصب و در معرض دید باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش ایلام در خصوص اجبار برخی از مدارس غیر دولتی به اولیا دانش آموزان برای خریداری اقلام مصرفی نظیر صابون و غیره، گفت: تامین این اقلام مصرفی و بهداشتی بر عهده مدارس بوده و اخذ این اقلام از سوی این مدارس غیر قانونی است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار