همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای پیاده و خودرویی نیروهای مسلح خراسان رضوی صبح امروز در مراسمی در بلوار «نماز» مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸ 22 September 2023

به گزارش تابناک رضوی، همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس رژه نیروهای پیاده و خودرویی نیروهای مسلح خراسان رضوی با استقبال مردم و خانواده های نیروهای مسلح در میدان نماز مشهد برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی در این مراسم، اظهار داشت: با آگاهی بخشی به نسل جوان نباید بگذاریم دفاع مقدس دچار تحریف شود، بلکه باید حقایق را بازگو کنیم تا نسل جوان با ایثار و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: اینکه چرا جنگ تحمیل شد، شرایط ایران قبل از تحمیل جنگ چه بود، چگونه جنگ پایان یافت و بعد از جنگ چه کردیم همه این مسائل باید برای نسل جوان بازگو شود تا کسی نتواند حقایق را تحریف کند.

غیاثی ادامه داد: همه برکاتی که در عرصه های مختلف کشور به دست آوردیم همه از برکات دفاع مقدس است، اگر دفاع مقدس نبود، دشمنان در این سال‌ها بار دیگر حمله می‌کردند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) عنوان کرد: انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه‌های دشمنان از همه فتنه‌ها سربلند بیرون آمده است و امروز با وجود تهدیدات گسترده‌ای که نسبت به ایران وجود دارد، اما از اقتدار امنیتی برخوردار هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن مثل همیشه درصدد بی‌ثبات‌سازی در کشور است، اما اجازه نمی‌دهیم تعادل ما را بر هم بزنند، امروز باید بازشناسی داشته باشیم و متناسب با آن آرایش نظامی و امنیتی و غیره بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار