معاون سازمان بسیج با بیان اینکه ما دشمنان محاسبه‌گری داریم، گفت: دشمنان بدانند در همان نقطه که حماقت کرده و دست به عملیات بزنند، آن منطقه گورستان ابدی‌شان خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱ 22 September 2023

به گزارش تابناک کرمان، سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج صبح امروز در نخستین روز هفته دفاع مقدس در آیین رژه اقتدار نیرو‌های مسلح مستقر در استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس هفته مردم‌نوازی، ایثار و شهادت، اقتدار و بازدارندگی و هفته بزرگی و عظمت و اتحاد ملت ایران است.

وی با بیان اینکه شهدا جان و آبروی خود را برای بقای دین خدا در طبق اخلاص گذاشتند و آنچه که در دفاع مقدس جنگ سخت و نابرابر را تبدیل به دفاع مقدس کرد منطق عاشورا بود، افزود: فرهنگ عاشورا بر دفاع مقدس حاکم بود و کربلای امام حسین (ع) هر روز در هشت سال دفاع مقدس تکرار شد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با اشاره به اینکه عملیات کربلای پنج باید مقتل‌نویسی و مقتل‌خوانی شود، چرا همه عاشورا در آن صحنه دیده شد، بیان کرد: کانال پرورش ماهی یادآور رزم جانانه با رژیم بعث عراق بود، چرا که جنگ تن با تانک بود.

وی با بیان اینکه در نهر جاسم از سه طرف بر روی رزمندگان اسلام آتش می‌ریختند و تنها یک راه به عقب داشتیم که آن هم میدان مین بود، گفت:، اما جوانان عاشورایی ما مقابل دشمن ایستادند.

معروفی با ابراز اینکه ما در دفاع مقدس با منطق عاشورا مقابل دشمن ایستادیم و عزیز شدیم، تصریح کرد: تنها راه نجات دنیا راه اسلام است که پرچم آن را ایران اسلامی برافراشته است.

وی با بیان اینکه وحدت نیرو‌های مسلح در جنگ تحمیلی رمز پیروزی بود و همه در قالب یک قرارگاه تحت امر حجت خدا جنگ را به پیروزی رساندند، افزود: بزرگترین عملیات تاریخ دفاع مقدس عملیات بیت‌المقدس بود که در آن خرمشهر قهرمان آزاد و حدود ۲۰ هزار نفر از دشمن اسیر شد، این عملیات نتیجه وحدت نیرو‌های مسلح بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با اشاره به اینکه وحدت تولید قدرت می‌کند و رمز موفقیت است، وحدت برای کشور امنیت‌آور است ادامه داد: امروز نیز خروجی دفاع مقدس باید در کشور ترویج داده شود، دشمنان ما بدانند نیرو‌های مسلح کشور همه یک لشکر با ماموریت مجزا تحت امر فرماندهی کل قوا فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی پیرامون دفاع مقدس سخنان بسیار مهمی داشتند، گفت: ایمن سازی کشور مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و دشمن بداند نیرو‌های مسلح ما قوی‌تر، دقیق‌تر و هوشمندانه‌تر برای دفاع از ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی آماده است.

معروفی با ابراز اینکه ما دشمنان محاسبه‌گری داریم و برای همین است که دشمن دست به حماقت نخواهد زد، ادامه داد: دشمنان ما بدانند در همان نقطه که حماقت کرده و دست به عملیات بزنند، آن منطقه گورستان ابدی شان خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما روزی حتی فشنگ ریز برای سلاحمان نداشتیم، اما امروز سلاح‌های نقطه‌زن و هوشمند داریم و فضا و هوا، دریا و زمین برای دشمن مسدود است، گفت: مردم ما بدانند دشمن قابل اطمینان نیست، چرا که به جنگ نرم، عملیات روانی و جنگ ترکیبی و شناختی از بستر فضای مجازی روی آورده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با اشاره به اینکه دشمن قصد دارد تفرقه‌افکنی کرده و پراکندگی ایجاد کند تا در کشور ما تولید قدرت نشود، افزود: نخبگان و چهره‌های فرهنگی و سیاسی کشور در این جنگ، مسئولیت سنگینی به عهده دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان فساد، هرزگی و برهنگی را برای ایران تجویز کردند و قلوب جوانان ما را مورد هجمه قرار داده‌اند، گفت: همه ما به ویژه جوانان باید امام‌شناسی و دشمن‌شناسی را در دستور کار خود قرار دهیم.

معروفی با ابراز اینکه اگر ما امام و دشمن را خوب بشناسیم با بصیرت مقابل دشمن می‌ایستیم، افزود: اطاعت از، ولی فقیه و حفظ وحدت و جهاد شبانه روزی برای خدمت بی منت به مردم باید سرلوحه کار همه قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور کشور ما به آمریکا سفر اقتدار و عظمت ایران بود و در این سفر پرچم دین خدا و قرآن بالا رفت، بیان کرد: رئیس جمهور کشور ما دشمن را در خانه خودش به چالش کشید.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار