به یاد غواصان دست و پا بسته
به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، علی نصیری یکی از شناگران استقامتی ارومیه ، ساعت 10 صبح روز یک شنبه 26 مهر ماه ، به یاد شهدای غواص، با دست و پای بسته و لباس غواصی در استخر مخابرات ارومیه شنا خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱ 16 October 2015


این ورزشکار قهرمان که از اعضای شرکت تجارت سازان نفیس می باشد، هدف خود را از اجرای این برنامه، زنده نگه داشتن یاد و خاطره 175 شهید غواص دانست که متعلق به عملیات کربلای 4 بودند و با دستان بسته به شهادت رسیده و زنده زنده در خاک شهادت خفتند و در اردیبهشت ماه سالجاری خبر کشف آنها اعلام شد.

دکتر اسماعیلی مربی شناگر ، نیز در گفتگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی گفت: در این برنامه دو نفر غواص در کنار ایشان برنامه را ضبط کرده و دو نفر از جانبازان قطع پایی مراحل خروج وی را بر عهده خواهند داشت. همچنین در انتهای برنامه دو نفر از مادران شهدای غواص ارومیه دستهای شناگر را باز خواهند کرد .

بنا به همین گزارش از استاندار محترم از استاندار ، امام جمعه، شهردار، اعضای شورا ، نمایندگان وتعدادی از مدیران کل نیز برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

یاد آوری می شود این مراسم با میزبانی شرکت تجارت سازان نفیس و با همکاری سپاه شهدای ارومیه ، سازمان ورزش وجوانان استان، بنیاد شهید وامور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار