دبیر هئیت کشتی کرمانشاه خبر داد؛
دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: با اعلام قانون عدم استخدام و جذب متصدی در سالن‌های کشتی، سالن‌های کرمانشاه بدون متصدی است.
کد خبر: ۱۱۲۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰ 29 September 2023

نادر نجفی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: یک نفر نیروی خدماتی و چهار سالن کشتی در استان کرمانشاه وجود دارد و در ارتباط با بهداشت سالن حداقل سه الی چهار بار در هفته با مواد ضدعفونی کننده تمام سالن را ضدعفونی می‌کنیم.

وی افزود: اما این نظافت کافی نیست، در گذشته تمام سالن‌های ورزشی به علاوه کشتی یک متصدی داشتند اما اکنون تمام سالن‌ها متصدی ندارند و اداره کل ورزش و جوانان منع قانون استخدام متصدی را صادر کرده است.

دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه تصریح کرد: یک نیروی خدماتی باید چهار سالن را نظافت کند و کشتی گیران از سالن های دیگر که زیر نظر هیئت کشتی نیست استفاده می‌کنند لذا ممکن است بیماری هایی انتقال داده شود.

وی تشریح کرد: در رابطه با سطح برگزاری مسابقات از ابتدای سال تلاش کردیم که تعداد مسابقات را در سطح شهرستان و استان کرمانشاه افزایش دهیم و در چند ماه گذشته حداقل سه الی چهار مرتبه مسابقات را در طول ماه برگزار کرده ایم.

دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در گذشته بهترین و قوی‌ترین تیم‌ها از آموزش و پرورش گرفته می‌شد، گفت: اگر آموزش و پرورش به تمامی رشته‌های ورزشی توجه کند قطعا هیئت‌های ورزشی نیز فعالیت بهتر و بیشتری خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از سالن‌های ورزشی اکنون غیر فعال هستند، خاطرنشان کرد: ورزش مادر در استان کرمانشاه کشتی است زیرا تمام قهرمانان سایر رشته‌های ورزشی از کشتی آغاز به کار کرده اند.

این مقام مسئول تأکید کرد: از اداره‌کل ورزش و جوانان تقاضا داریم که امکانات بیشتری در اختیار ما قرار بدهد متقابلا تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا کشتی استان کرمانشاه به جایگاه اصلی خود بازگردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار