استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: عرضه ۲ هزار میلیارد تومان از سهام شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس (بیواتانول) به عنوان اولین شرکت-پروژه کشور در بورس از صبح امروز (شنبه هشت شهریور) آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۲۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹ 30 September 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز (شنبه هشت شهریور) همزمان با آغاز پذیره نویسی سهام شرکت گسترس سوخت سبز زاگرس (بیواتانول) کرمانشاه در بازار سرمایه در حاشیه حضور در بورس کرمانشاه، اظهار کرد: در روز اول عرضه سهام این شرکت، شاهد یک استقبال خوب از سمت مردم بودیم و حدود ۶۰ درصد از سهام بیواتانول به فروش رفت.

وی بر لزوم ادامه این فرآیند البته با قدرت و سرعت بیشتر برای سایر واحدهای تولیدی و صنعتی استان تاکید کرد و گفت: به این ترتیب می‌توانیم جذب سرمایه بیشتری از بازار سرمایه داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به سه موضوع مهم که به صورت همزمان برای استفاده بهینه از بازار سرمایه باید در کرمانشاه پیش برود، تصریح کرد: اولین گام پیگیری جدی امور اداری مرتبط با پذیرش شرکت‌ها در بازار سرمایه و رایزنی بیشتر با مدیران ارشد بورس است.

وی ادامه داد: همچنین لازم است مزایای استفاده از بازار سرمایه و دستاوردهایی که دارد به صورت مستمر برای صنایع بزرگ و طرح‌های مهم اقتصادی استان تشریح شود، زیرا بسیاری از واحدها هنوز از ظرفیت‌های این بازار آگاه نیستند.

استاندار کرمانشاه همچنین خواستار ارتقا آگاهی و دانش عموم مردم نسبت به بازار سرمایه شد و عنوان کرد: برخی از مردم هنوز این بازار را نمی‌شناسند و برخی هم علاقه دارند اما از مهارت کافی برخوردار نیستند که باید بر هر ٢ جنبه متمرکز  شویم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار