در دومین جشن مهر سینمای ایران از انیماتورهای برتر سینمایی تقدیر شد و «عباس عسگری» انیماتور برگزیده از استان کرمان، لوح تقدیر گرفت.
کد خبر: ۱۱۳۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴ 06 October 2023

به گزارش تابناک کرمان، در آئین پایانی دومین جشن مهر سینمای ایران با شعار «اخلاق، آگاهی و امید» که در محل ایوان شمس تهران برگزار شد، لوح تقدیر و تندیس بخش ملی دومین دوره جشن مهر سینمای ایران به همراه هدیه نقدی به «عباس عسگری» انیماتور برگزیده از استان کرمان، فعال در حوزه انیمیشن بخاطر تولید فیلم بلند انیمیشن «لوپتو» که با همکاری هنرمندان استان کرمان تولید شد، اهدا شد.

وی حضور موفقی در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان داشته و پروانه زرین بهترین دستاورد فنی و هنری راهم دریافت کرده است.

همچنین دراین مراسم از «عباس بلوچی» فیلمساز و رئیس انجمن سینمای جوانان رفسنجان هم با اهدای لوح و تندیس جشن مهر سینمای ایران، به همراه هدیه نقدی تقدیرشد.

به گزارش فارس: در این مراسم از «محمد مهدی فداکار» استاندار کرمان به دلیل همراهی همه‌جانبه و حمایت ازبرنامه‌ها وفعالیت‌های سینمایی استان و اهتمام در اجرایی‌کردن تفاهم‌نامه‌های استانی و تشریک مساعی در هم‌افزایی‌های فرهنگی، سینمایی به‌عنوان استاندار برتر تقدیر شد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار