جمعیت دفاع از ملت فلسطین فلسطین استان آذربایجان غربی با صدور بیانیه ای عملیات بی نظیر و امید آفرین مجاهدان فلسطینی را ستود.
کد خبر: ۱۱۳۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷ 10 October 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه»

عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت اسلامی فلسطین که در واکنش به هفتاد و پنچ سال تجاوز و اشغالگری صهیونیست ها و جنایات روزمره آنها در به هتک حرمت و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان و جوانان فلسطینی، تعرض به اماکن مقدسه اسلامی خصوصا مسجد حضرت ابراهیم(ع) و مسجدالاقصی انجام شد، بی شک عملیاتی بی نظیر در تاریخ مبارزات مردم فلسطین است و بغض فرو خفته انسانهای مبارزی است که امید و افتخار را به همه جهان اسلام هدیه دادند.

 

درود بر ملت مقاوم فلسطین؛ درود بر شهدای تاریخ مقاومت در برابر غاصبان صهیونیست؛ درود بر روح بزرگ سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش.

 

جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت اسلامی و حمایت همه جانبه از این عملیات بی‌نظیر که استراتژیست های نظامی جهان را به شگفتی و تحسین واداشته است، اعلام می دارد: طوفان الاقصی، نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت فلسطین برای آزاد سازی سرزمین انبیا و مظلومان از چنگال دشمن صهیونیستی است که روند «مرگ اسرائیل» را تسریع خواهد کرد.

 

 

این عملیات پیامی آشکار به روند خیانت به آرمان فلسطین توسط رژیم هایی است که وارد عرصه توافق با دشمن صهیونیستی شده اند چرا که به عینه دیدند که این اقدامات شرط بندی روی سر اسب بازنده است و سازشکاران هرگز توان محدود سازی قدرت روز افزون مقاومت اسلامی فلسطین و جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

 

طوفان الاقصی لبیکی سریع به فرمان فرمانده جبهه جهانی مقاومت، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) بود که در روز میلاد پیامبر مکرم اسلام(ص) خطاب به فلسطینیان وهمه مجاهدان محور مقاومت فرموند: "تحرّکوا باسم الله إلى الأمام و اعلموا أنّه «وَلَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه»".

بی شک آزادی فلسطین و اقامه نماز پیروزی در قدس شریف، بسیار نزدیک است. ان شاءالله

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار