رئیس اداره مطالعات و مهندسی حمل و نقل شهرداری کرمانشاه مطرح کرد؛
رئیس اداره مطالعات و مهندسی حمل و نقل شهرداری کرمانشاه گفت: مسدودسازی دور برگردان حافظیه در پی ایجاد تقاطع غیرهمسطح سپاه به لحاظ ترافیکی عملا منجر به تسهیل در تردد خودروها از جمله آمبولانس‌ها شده است.
کد خبر: ۱۱۳۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲ 11 October 2023
حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، در خصوص اظهارت رئیس اورژانس پیش بیمارستانی درباره به خطر افتادن جان بیماران در پی مسدودسازی دوربرگردان حافظیه اظهار کرد: ایجاد تقاطع غیرهمسطح سپاه سبب شد آمبولانس‌های اورژانس برای خروج از بیمارستان و حرکت به سمت جنوب و شمال شهر با ترافیک میدان سپاه مواجه نشوند.

وی افزود: این در حالی است که پیش از این آمبولانس‌ها باید ترافیک میدان سپاه را پشت سر گذاشته، به سمت سه راه حافظیه می‌آمدند و سپس وارد بیمارستان می‌شدند.

رئیس اداره مطالعات و مهندسی حمل و نقل شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: اکنون هیچ تداخل و ترافیکی در میدان سپاه برای آمبولانس‌ها نیست و به راحتی از روگذر استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: این آمبولانس‌ها پشت چراغ قرمز سه راه حافظیه نمی ایستند و بالاتر از این سه راه دور زده و به بیمارستان دسترسی پیدا می‌کنند لذا تأخیر نسبت به قبل بسیار کمتر شده است.

این مسئول تأکید کرد: اگر به لحاظ ترافیکی بررسی کنیم وضعیت نسبت به قبل بهبود پیدا کرده فقط باید مسافت کوتاهی را به سمت جنوب حرکت کنند.
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار