معاون فرماندار بوشهر:
معاون فرماندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه حفظ امنیت و رفاه دانشجویان یکی از رسالت‎های مسئولان است اگر خوابگاه خودگردان دانشجویان توانایی حفظ امنیت دانشجو نداشته باشد با مسئولان خوابگاه برخوردار قانونی می‎شود.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶ 17 October 2015
تابناک بوشهر: اسماعیل روحانی صبح امروز در کمیسیون دانشجویی شهرستان بوشهر با تسلیت ایام ماه محرم با بیان اینکه باید نظارت بر خوابگاه‌های خودگردان دانشجویی بیشتر شود اظهار داشت: برای رفع معضلات خوابگاه‌های خودگردان دانشجویی باید نظارت بر این خوابگاه‌ها تقویت شود.

وی با تاکید بر اینکه همه خوابگاه‌های خودگردان موظف به رعایت استانداردهای خوابگاه‌های دانشجویی هستند افزود: شورای نظارت بر عملکرد خوابگاه‌‎ها با رصد وضعیت این خوابگاه‎ها مشکلات آنها بررسی و بر رفع معضلات آنها تلاش کند.

معاون فرماندار بوشهر با تاکید بر نظارت مستمر بر خوابگاه‎های دانشجویی در بوشهر بیان کرد: حفظ امنیت، رفاه و آسایش دانشجو از مهم‎ترین رسالت دست‌اندرکاران خوابگاه‎ها است.

روحانی بر تقویت توانایی امنیت خوابگاه‎ها تاکید کرد و گفت: اگر خوابگاهی توانایی حفظ امنیت دانشجو در خوابگاه نداشته باشد بدون تردید برخورد قانونی می‎شود.

وی با اشاره به وضعیت خوابگاه الزهراء بوشهر تاکید کرد: صاحب امتیاز این خوابگاه انصراف خود را از ادامه فعالیت اعلام کرده و مجوز فعالیت این خوابگاه باطل شده است.

معاون فرماندار بوشهر با بیان اینکه مکان یاد شده دیگر به عنوان خوابگاه شناخته نمی‎شود بیان کرد: اکنون شخصی بدون کسب مجوزهای مربوطه اقدام به پذیرش دانشجو کرده که از نظر ما خلاف قانون است چراکه این مکان علاوه بر نداشتن مجوز فعالیت شرائط بهداشتی و امنیتی استاندارد خوابگاه ندارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار