امام جمعه اهل سنت اسدیه همراهی، پشتیبانی و حمایت از فلسطین را یک موضوع اعتقادی و دینی دانست و گفت: امروز بیش از هر زمانی فلسطین نیازمند همراهی ست.
کد خبر: ۱۱۳۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲ 13 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، مولوی سید احمد عبدالهی اسکندر امام جمعه اهل سنت اسدیه اظهار کرد: همان طور که می‌دانید سرزمین فلسطین برای همه جهان اسلام از جایگاه و منزلتی بس عظیم برخودار است و به این واسطه همه وظیفه دارند از حقوق ملت فلسطین حمایت کنند.

وی همراهی، پشتیبانی و حمایت از فلسطین را یک موضوع اعتقادی و دینی دانست و ادامه داد: امروز بیش از هر زمانی فلسطین نیازمند همراهی ست.

این عالم اهل سنت در ادامه تصریح کرد: با ابراز تاسف برخی از سردمداران کشور‌های اسلامی که اقدام به عادی سازی روابط خویش با رژیم جنایتکار صهیونیست کرده اند موظف‌اند از حقوق ملت‌های مظلوم مسلمان حمایت کنند.

به گفته مولوی عبداللهی، هر شخص و حکومتی که عادی سازی را دنبال کند، در واقع روح و غیرت اسلامی را خدشه دار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این مسائل در آینده می‌تواند خطرات بسیاری برای جهان اسلام داشته باشد و امت‌های اسلامی را از اعتماد به حکومت‌های اسلامی بازدارد، زیرا که هدف رژیم صهیونیستی و به تبع آن آمریکا ایجاد از هم گسستگی و فاصله در بین حکام و امت‌های اسلامی است.

امام جمعه اهل سنت اسدیه در پایان تاکید کرد: زمان آن رسیده است که مشخص شود چه کسی در جبهه مقاومت است؛ این مسئله امتحان و آزمایشی از جانب خداوند متعال برای حکام و امت اسلام است که ضمن حفظ آبروی اسلام، امت اسلام را از خطرات و آسیب‌ها محافظت کنند.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار