سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه:
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: یک روش مناسب برای تأمین مالی پروژه‌های تولیدی تأمین مالی از طریق بورس است که پیگیر آن هستیم.
کد خبر: ۱۱۳۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴ 15 October 2023

عبدالوحید محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: تسهیلات تولیدی در اختیار استانداری کرمانشاه متفاوت است، سال گذشته تسهیلات تبصره ١۶ و امسال تسهیلات تبصره ١٨ ابلاغ شده که در انتظار ابلاغ نهایی آن است.

وی افزود: کمک‌های «فنی اعتباری» هم در داخل استان از بودجه داخلی استان کرمانشاه تهیه شده و در اختیار واحدهای تولیدی خرد قرار می‌گیرند تا مشکلات آن‌ها مرتفع شوند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر این تأمین مالی بورس روش دیگری است که در حال پیگیری آن هستیم و در این روش به جای اخذ تسهیلات از بانک، از بورس تسهیلات را دریافت می‌کنیم.

وی گفت: برای تأمین مالی از سرمایه‌گذاری‌های مشترک خارجی و خارج از استان نیز بهره می‌گیریم تا به کمک آن طرح ها را راه‌اندازی کنیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: از مجموع هفت هزار میلیارد تومان تسهیلات سفر رئیس جمهور طی سال گذشته چهار هزار و ۵٠٠ میلیارد تومان تعیین تکلیف شدند.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون یکی از پروژه‌های نیازمند تأمین مالی «پالایشگاه آناهیتا» است که با یک سرمایه‌گذار خارجی هماهنگ شده و در چند روز آینده جلسه مشترکی در این زمینه برگزار می‌شود.

 

استقرار یک شرکت هواپیمایی بومی در کرمانشاه

 

به گفته محمدی یک شرکت هواپیمایی برای استان کرمانشاه و در کرمانشاه مستقر می‌شود تا به کمک آن شاهد افزایش پروازها باشیم.

وی ادامه داد: این شرکت متعلق به کرمانشاه است و به نوعی اشتغال و سرمایه‌گذاری برای استان‌ کرمانشاه دارد و یک کار زیرساختی برای جذب سرمایه‌گذار است. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار