سرپرست دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی گفت: با پیگیری‌های متعدد توانستیم ۵ رشته کارشناسی ارشد را در سند توسعه دانشگاه اضافه کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ 16 October 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، عصر امروز علیرضا عباسپور، سرپرست دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با راه‌اندازی این دانشکده که در سال تحصیلی جاری محقق شد، فصل جدیدی از فعالیت‌ها در حوزه توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی و پذیرش دانشجویان داخلی و خارجی، آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اکنون ۴ رشته کارشناسی شامل هوشبری، اتاق عمل، رادیولوژی و علوم آزمایشگاهی در دانشکده پیراپزشکی بجنورد مستقر هستند، گفت: برای تأسیس این دانشکده همکاری درون دانشگاهی و پیگیری‌های متعدد برون دانشگاهی رقم خورده است.

سرپرست دانشکده پیراپزشکی افزود: با پیگیری‌های متعدد توانستیم ۵ رشته کارشناسی ارشد را در سند توسعه دانشگاه اضافه کنیم.

وی خون شناسی، ایمنی شناسی پزشکی، بیوشیمی بالینی، تصویربرداری پزشکی و فناوری اطلاعات سلامت را رشته‌های جدید در مقطع ارشد برشمرد و بیان داشت: تلاش دانشگاه این است که با تهیه تجهیزات و شرایط لازم، از سال آتی در این رشته‌ها جذب دانشجو داشته باشیم.

عباسپور با تأکید بر اینکه تلاش برای توسعه رشته‌های کاربردی همچنان ادامه دارد، گفت: ارتقا کیفیت آموزش حضوری، راه اندازی رشته‌های مجازی و نیمه مجازی با رویکرد جذب دانشجوی خارجی و ارائه خدمات از طریق هوش مصنوعی در راستای هوشمندسازی دانشگاه از اهداف این دانشکده است.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار