فرماندار بروجرد، تالاب بیشه دالان را یک فرصت برای این شهرستان دانست و گفت: اتفاقات خوبی برای این تالاب صورت نگرفته، کمااینکه بخشی از این تالاب در گذشته تصرف شده و اکنون نیازمند احیا و بازسازی است.
کد خبر: ۱۱۳۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸ 18 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، مسلم مرادی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اصحاب رسانه، اظهار کرد: محیط‌زیست امروز یک مسئله حیاتی بوده و دنیا برای این موضوع برنامه‌ها دارد.

وی خاطرنشان کرد: ۴۰ درصد صنعت لرستان در بروجرد قرار دارد، از یک طرف فرصت خوبی برای توسعه و اشتغال است و از طرفی این صنعت باید از محیط زیست که متعلق به همه بوده، محافظت کند.

فرماندار بروجرد با اشاره به فیلتر کارخانه آسفالت این شهرستان این مرکز مجهز شده و در حال حاضر نیز در حال فعالیت است.

مرادی با بیان اینکه مشکلات تصفیه‌خانه نساجی بروجرد نیز نیازمند بهینه‌سازی بوده که در حال انجام است، افزود: همچنین تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بروجرد نیز برای سال آینده با قدرت بیشتری به کار خود ادامه خواهد داد.

وی تالاب بیشه دالان را یک فرصت برای بروجرد دانست و گفت: اتفاقات خوبی برای این تالاب صورت نگرفته، کمااینکه بخشی از این تالاب در گذشته تصرف شده و اکنون نیازمند احیا و بازسازی است.

فرماندار بروجرد با تاکید بر اینکه دولت دستورات خوبی برای نجات تالاب‌های سراسر کشور صادر کرده، گفت: برای محیط‌زیست یک گفتمان لازم است، استفاده از ظرفیت مردمی با روش‌های اقناعی در تحقق این مهم می‌تواند بسیار موثر باشد.

مرادی بیان داشت: قطع انشعاب ۸۸ چاه و آزادسازی منطقه نظام آباد از دست زمین خواران از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای حفظ محیط‌زیست بروجرد بوده است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار