با ورود جدی دستگاه قضایی و رصد مستمر عوامل مجموعه اطلاعاتی و انتظامی یک متهم فراری کثیر الشاکی استان در اردستان دستگیر و روانه زندان شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹ 17 October 2023

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: این فرد که در چندین سال اخیر در حوزه‌های قضایی استان و برخی دیگر از حوزه‌های قضایی سطح کشور با ارتکاب جرائم مالی و ... و نیز محکومیت‌های متعدد حقوقی نسبت به مالباختگان و طلبکاران بی شمار طی چند ماه اخیر متواری بود، در شهرستان اردستان شناسایی، دستگیر و جهت تحمل ادامه حبس کیفری خویش روانه زندان شد.
حجت الاسلام و المسلمین جعفری افزود:این متهم در طول حدود ۴ تا ۵ سال گذشته بیش از هزار و ۱۰۰ فقره پرونده بیشتر در مقام خوانده یا متهم یا محکوم علیه به شعب قضایی استان تحمیل کرده که حدود دو سوم از این تعداد مربوط به حوزه قضایی اردستان می‌باشد و در حال حاضر نیز ۴۵ فقره پرونده جریانی در شعب اجرای احکام علیه وی مفتوح است.
وی گفت: متهم با ارتکاب انواع کلاهبرداری، خیانت در امانت، جعل و استفاده از سند مجعول و نیز محکومیت قطعی به انجام تعهدات، پرداخت وجوه و تأدیه و تحویل خودرو و سایر خسارات، جمعا به تأدیه مبلغ بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال محکوم شده که باید در حق طلبکاران و یا مالباختگان پرداخت کند و تا کنون بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال از آن به نفع شاکیان و یا طلبکاران وصول شده و باقیمانده تا کنون پرداخت نشده و یا رضایت آنان تحصیل نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار