نایب رئیس مرکز تحقیقات زن و خانواده بینات گفت: این مرکز بعد از دوسال فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی خود بصورت غیر رسمی، که در حوزه زن و خانواده داشته است امروز باهمکاری دانشگاه اراک و بسیج دانشجویی استان مرکزی افتتاح گردید.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ 19 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی،دری افزود: طرح‌های بزرگی در حوزه جمعیت، خانواده، ازدواج، طلاق و سایر موارد بررسی و انجام می‌شوند و این مرکز اولین مرکز در حوزه زن و خانواده است.
او بابیان اینکه هدف اصلی ایجاد وحدت رویه و سیاستگذاری‌های لازم در جهت مسائل زنان و خانواده است، گفت: این مرکز شامل ۸ هسته از جمله فرزندآوری و جمعیت، ازدواج، جلوگیری از تزلزل خانواده، بهداشت و سایر موارد است و تاکنون طرح بزرگی که در این مرکز انجام شده طرح جمعیت است که حدود یک سال طول کشیده و در اختیار مراکز و ارگان‌ها قرار می‌گیرد.
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی هم گفت: مرکز تحقیقات بینات دانشجویی در راستای مسئله‌یابی، گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری و اقدام‌میدانی در حوزه عفاف و حجاب، خانواده، زن و سایر موارد فعال است.
شریعت منش افزود: قرار است رویدادی با همکاری مجموعه‌های موثر در این راستا به ویژه اداره کل ورزش و جوانان رقم بخورد تا اثربخشی بیشتری در این راستا داشته باشیم.
آیت الله سید منذر حکیم سخنران این برنامه هم با اشاره به بحران جمعیت گفت: در این راستا بحران جدی وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد همچنین مشکلات تشکیل خانواده در جامعه که جوانان از این موضوع رنج می‌برند هم باید مورد توجه و بررسی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار