دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: حمله رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی فلسطین نشان‌دهنده رسیدن ماشین جنگی این حیوان‌های انسان‌نما به ‌بن‌بست استراتژیک است.
کد خبر: ۱۱۳۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱ 23 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، علیرضا امیرحاجلو گفت: حمله رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی فلسطین نشان‌دهنده رسیدن ماشین جنگی این حیوان‌های انسان‌نما به بن‌بست استراتژیک است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری درباره حمله رژیم غاصب صهیونیستی و نسل‌کشی در بیمارستان المعمدانی، خاطرنشان کرد: این قتل عام در ادامه کشتار‌های صبرا و شتیلاست تا وقتی صهیونیست نفس می‌کشد شاهد این نسل‌کشی‌ها در دنیا هستیم.

وی ادامه داد: یک عمر است که ما فریاد باطل بودن رژیم صهیونیستی را سر می‌دهیم و غرب برای حفظ منافع خود همچنان آشکارا از این ددمنشان حمایت می‌کند البته جای تعجب ندارد، زیرا می‌بینیم بمب‌هایی که بر سر کودکان بی‌گناه فلسطین خراب می‌شود ساخت این شیاطین بزرگ است.

امیرحاجلو خطاب به دانشجویان غرب، بیان کرد: خودتان قضاوت کنید که حاکمانتان چگونه از قاتلین کودکانی که در هیچ یک از رده‌های جنگ نظامی قرار نمی‌گیرند حمایت می‌کنند و سکوت شما در برابر آنان دست شما را به خون این مظلومان آغشته می‌کند.

وی اضافه کرد: با شنیدن خبر حمله ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی فلسطین دانشجویان انقلابی و در صحنه استان چهارمحال و بختیاری شبانه اقدام به سیاهپوش کردن فضای دانشگاه و طراحی تجمع اعتراضی برای اعلام انزجار خود از این رژیم کودک‌کش کردند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امروز نیز تمام دانشگاهیان شهرکرد با شکل‌دهی تجمع‌هایی در دانشگاه‌های خود، اقدام به آتش کشیدن پرچم رژیم غاصب صهیونیستی کردند و با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» مواضع خود را نسبت به این رژیم جعلی فریاد زدند.

وی تصریح کرد: ما دانشجویان بسیجی استان، آمادگی کامل خود را جهت حضور و کمک همه جانبه به جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنیم تا بتوانیم به این طریق ذره‌ای در پیش انداختن ظهور، ولی امرمان صاحب الزمان (عج) کمک کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار