بازرس کل استان سمنان گفت: حوزه صنعت، معدن و تجارت حوزه‌ای بسیار پیچیده و پرکار محسوب می‌شود که دام فساد در آن بسیار است و باید گلوگاه‌های فساد شناسایی و آسیب‌شناسی شود.
کد خبر: ۱۱۳۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ 23 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر رشیدزاده، بازرس کل استان سمنان پیش از ظهر امروز در نشستی با یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: تأکید بر این است که حرکت باید در مدار و چهارچوب قانون باشد و این ما را مصون می‌کند.

وی اضافه کرد: برکت کار این است که برای رضای خدا باشد و برای خشنودی دیگران نباشد و این مبنای کار خدایی را می‌رساند.

بازرس کل استان سمنان افزود: باید قانون‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهیم و لازمه آن مطالعه و برداشت صحیح از قانون و انجام مشاوره و مشورت است.

رشیدزاده بیان کرد: مدیران و کارشناسان باید تمام تلاش و انرژی خود را برای ایجاد خلاقیت و ابتکار به کار گیرند تا تغییر و تحولی بنیادی در وضع معیشت مردم مشاهده شود.

وی ادامه داد: حوزه صنعت، معدن و تجارت حوزه‌ای بسیار پیچیده و پرکار محسوب می‌شود که دام فساد در آن بسیار است و باید گلوگاه‌های فساد شناسایی و آسیب‌شناسی شود.

بازرس کل استان سمنان گفت: از همکاری و هماهنگی اداره کل صنعت، معدن و تجارت این استان و تلاش‌های مدیرکل، معاونان و کارکنان این اداره کل با مجموعه بازرسی استان در آسیب‌شناسی و نظارت بر عملکرد‌ها و شناسایی گلوگاه‌ها قدردانی می‌شود.

رشیدزاده عنوان کرد: استان سمنان یکی از قطب‌های صنعتی و معدنی کشور است و در بسیاری از شاخص‌ها رتبه برتر را دارد و این نشان‌دهنده این است که در این بخش تلاش‌های زیادی انجام شده است.

در این نشست معاونان و تعدادی از کارکنان بخش معدن اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز حضور داشتند و در این مراسم اعضای هیأت بازرسی صنعت، معدن و تجارت این استان معرفی شدند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار