مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: بالغ‌بر ۶۰۰ برنامه در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل در این استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴ 25 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، اسماعیل طحان، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان پیش از ظهر امروز در آیین نواختن زنگ پدافند غیرعامل در دبیرستان پسرانه شاهد شهرستان سمنان اظهار کرد: دوره‌های سایبری به‌صورت موفق در ادارات این استان در حال برگزاری است.

وی افزود: بالغ‌بر ۶۰۰ برنامه در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل از جمله مانور، رزمایش و دوره‌های آموزشی و ... در استان سمنان اجرا می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان ادامه داد: برگزاری دوره‌های تخصصی ویژه کارشناسان فناوری اطلاعات دستگاه‌های اجرایی این استان از دیگر مواردی است که در حوزه پدافند غیرعامل سایبری انجام شد.

طحان خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در تمامی شهرستان‌های استان سمنان برنامه‌های حضوری نکوداشت پدافند غیرعامل در طول این هفته اجرایی می‌شود.

وی گفت: آمادگی ما در سال جدید در حوزه پدافند غیرعامل بر پایه جنگ ترکیبی است و سناریوی مانور امروز در دبیرستان پسرانه شاهد سمنان نیز بر این اساس برنامه‌ریزی و تدوین شده است.



دانش‌آموزان همواره هوشیار و بابصیرت باشند

سیدجمال وزیری، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این مراسم اظهار کرد: در حال حاضر محور مقاومت با جان‌فشانی و عزت از کیان مقاومت در غزه دفاع می‌کند و شاهدیم که به برکت خون شهدا این موفقیت‌ها روز به روز در حال افزایش است.

وی افزود: به برکت خون شهدا و اتخاذ پدافند غیرعامل توسط رهبران حماس، امروز شاهد پیروزی محور مقاومت برابر رژیم صهیونیستی هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: مدرسه، نقطه برنامه‌ریزی دشمن است و دانش‌آموزان باید همواره هوشیار و بابصیرت باشند تا بتوانند در مقابله با توطئه دشمنان پیروز شوند.

وزیری ادامه داد: دهه‌های ۷۰، ۸۰ و ۹۰ نقطه ثقل دسیسه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی است؛ اما دشمنان کور خواندند؛ چراکه نسل جوان و نوجوان ما امروز بسیار هوشیار هستند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار