معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی خواستار مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان در اجرای این مهم شد و گفت: این موضوع به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفته تا سهم اعزام ده هزار نفری استان محقق شود.
کد خبر: ۱۱۳۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱ 28 October 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، ظهر امروز ناصر فخرموحدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی در جلسه راهیان نور استان اهداف والای اعزام راهیان نور را برشمرد و خواستار مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان در اجرای این مهم شد و اظهارکرد: این موضوع به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفته تا سهم اعزام ده هزار نفری استان محقق شود.

وی گفت: برای دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی سهمی در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه توقع ما از استان این است همه دستگاه‌های اجرایی پای کار باشند، افزود: دستگاه‌های اجرایی مکلف به پیگیری تجهیزات و امکانات اعزام راهیان نور هستند و معاونت اقتصادی استانداری هم مسئولیت پیگیری و پشتیبانی‌ها را انجام می‌دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان‌شمالی نیز در ادامه این نشست بیان داشت: اردو‌های راهیان نور احیا کننده فرهنگ ایثار و شهادت است و دشمنان، راهیان نور را یک مانور برای نشان دادن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانند.

وی گفت: راهیان نور ارتباط عمیق نسل سوم و چهارم با نسل قدیم است و به نوعی پاسداشت دستاورد‌ها و افتخارات شهدا است.
منبع/فارس

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار