رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان از اجرای طرح امنیت محله‌محور در این استان خبر داد و گفت: در این طرح، ۱۲۷ سارق توسط مأموران انتظامی دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۳۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳ 30 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، حسن رستمیان، رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از اجرای طرح امنیت محله‌محور در کوپ‌های این استان خبر داد و گفت: این طرح به مدت یک ماه اجرا شد و در این راستا ۱۲۷ سارق توسط مأموران انتظامی دستگیر شدند.

وی افزود: به‌منظور کاهش جرائم و پیشگیری از روند صعودی سرقت، طرح امنیت محله‌محور در قالب طرح‌های پیشگیری از سرقت، جمع‌آوری معتادان و ... در مهرماه سال جاری در کوپ‌های انتظامی استان سمنان به مرحله اجرا درآمد.

رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان با اشاره به اینکه در این طرح یک‌ماهه، ۱۲۷ نفر سارق در این استان دستگیر شدند، ادامه داد: در بازه زمانی اجرای طرح، ۲۹۷ فقره انواع سرقت توسط کلانتری و پاسگاه‌های استان کشف شد.

کشف بیش از ۸۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سمنان

رستمیان تصریح کرد: مأموران انتظامی کوپ‌های استان سمنان موفق شدند، بیش از ۸۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۲۶ نفر معتاد و خرده‌فروش را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: در مدت یک ماه اجرای این طرح، پنج هزار و ۱۵۰ لیتر سوخت قاچاق، ۶۳۲ پاکت سیگارت قاچاق، یک قبضه سلاح جنگی، ۱۵ قبضه سلاح شکاری و ۳۹۹ عدد قرص‌های روان‌گردان کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای کاهش جرائم و برخورد قاطعانه با مجرمان و هنجارشکنان اجتماعی همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار