مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: در اثر سیلاب شب گذشته در محور چمن بید به جنگل گلستان در محدوده دیوار سنگی، ۵۰۰ متر از جاده به طور کامل تخریب شده و راه ارتباطی به استان گلستان از طریق این محور مسدود است.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸ 08 November 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی اظهارکرد: با توجه به سیلاب شب گذشته و مسدود شدن جاده محور چمن بید به جنگل گلستان (دو راهی دشت)، عوامل راهداری خراسان‌شمالی و ماشین آلات به منظور بازگشایی موقت، در این محل به طور شبانه روزی مستقر هستند.

وی گفت: در اثر سیلاب شب گذشته در محور چمن بید به جنگل گلستان در محدوده دیوار سنگی، ۵۰۰ متر از جاده به طور کامل تخریب شده و راه ارتباطی به استان گلستان از طریق این محور مسدود است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی افزود: راهداران به محض فروکش کردن سیلاب نسبت به ترمیم و بازگشایی محور چمن بید به جنگل گلستان اقدام خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: محور‌های جایگزین، محور بجنورد – اسفراین – سبزوار و آشخانه – شهرآباد – کلاله – آزادشهر، همچنین محور سه راهی چمن بید – گرمه – میامی – شاهرود – آزادشهر است.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار