شهرکرد -ایرنا- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند جذب اعتبارات سفر استانی گفت: تاکنون ۳۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات مصوب سفر دور نخست رییس‌جمهور به استان در حوزه آموزش فنی و حرفه‌ای جذب شده است.
کد خبر: ۱۱۳۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶ 14 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، علیرضا کریم‌زاده افزود: یک‌هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال در دور اول سفر رییس‌جمهور به آموزش فنی و حرفه‌ای استان اختصاص داده شد.

به گفته وی، در دور نخست سفر رییس‌جمهور به استان مبلغ یک‌هزار میلیارد ریال برای تکمیل، تعمیر و تجهیز کارگاه‌های مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان در طول سه سال تصویب شدکه از این میزان تاکنون ۹۰ میلیارد ریال تخصیص داده شد.

وی از تصویب مبلغ ۱۵۰ میلیار ریال برای تکمیل و تجهیز مرکز آموزش جوش هفشجان در دور نخست سفر استانی رییس‌جمهور خبر داد و گفت: از این میزان ۲۵ میلیارد ریال اختصاص داده شده و اجرای طرح در مرحله فنداسیون است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به کیفیت تولید عسل استان افزود: برای راه‌اندازی دپارتمان زنبور عسل ۵۰ میلیارد ریال تصویب شد.

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل مرکز ارتقاء مهارت‌های شغلی شهرک‌های صنعتی استان۴۰ میلیارد ریال، تکمیل مرکز آموزش ارتقای مهارت شهرک صنعتی بروجن، شهرکرد و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شلمزار ۸۰ میلیارد ریال و بازسازی و تجهیز مراکز فنی و حرفه‌ای کوهرنگ ۳۲۰ میلیارد ریال تصویب شد که ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: برای دور دوم سفر رییس‌جمهور به استان برای راه‌اندازی سه مرکز دولتی در بن، خانمیرزا و فرخشهر و همچنین تعمیر و تجهیز مراکز آموزشی موجود و خرید خودرو و تکمیل سه مرکز در سامان، سورشجان و هفشجان برنامه و طرح پیشنهاد داده شد.

وی اظهار داشت: به‌روزرسانی تجهیزات مراکز آموزشی و تعمیرات اساسی مراکز آموزشی دولتی از برنامه‌های پیش‌بینی شده دور دوم سفر رییس‌جمهور به استان است.

به گفته وی، هم‌اکنون ۷۳ کارگاه آموزشی در ۱۲ مرکز دولتی استان فعال است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس‌جمهور در ادامه سفر‌های استانی خود روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه ۱۴۰۱ به‌همراه جمعی از اعضای هیات دولت به چهارمحال و بختیاری سفر کرد تا از نزدیک مسائل این استان را مورد بررسی قرار دهد.

در جریان این سفر ۷۰۰ طرح نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری مورد بررسی قرار گرفت و برای طرح‌های بالای ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی ردیف اعتباری در نظر گرفته شد.

این استان پایان هفته میزبان دور دوم سفر رییس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار