نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی گفت: غزه برای دفاع از ماهیت و بقای خود به تقابل با رژیم غاصب و موقت صهیونیستی برخاسته است.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰ 17 November 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده، ولی فقیه در خراسان‌شمالی در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به میلاد حضرت زینب (س) و نامگذاری این روز به نام پرستار اظهار داشت: بهترین الگو برای پرستاران حضرت زینب (س) است و این عزیزان با تاسی به این اسوه صبر، استقامت و بصیرت در مسیر خدمت‌رسانی تلاش مضاعف داشته باشند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: پرستاری یک شغل مقدس است و بسیاری از پرستاران ایران عزیز به مانند حضرت زینب (س) که در موقع بحران پرستاری عزیزان خود را انجام می‌داد در دفاع مقدس و بلایای طبیعی در حال خدمت به مردم بودند.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: امروز در غزه پزشکان و پرستاران به حکم وظیفه و تکلیفی که بر دوش دارند در صحنه مانده‌اند تا از کودکان پرستاری کنند.

وی در ادامه افزود: انفجار بیمارستان المعمدانی غزه منجر به شهادت تعداد زیادی از کادر درمان اعم از پزشک و پرستا شد و این به مفهوم در خط مقدم بودن جامعه پرستاری است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: مسوولان علاوه بر قدرشناسی نسب به مقام پرستار باید در احقاق حقوق این عزیزان توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به تکلیف شرعی حمایت از جوامع مسلمان و مظلوم اظهار داشت: مردم عزیز در راهپیمایی حمایت از مردم غزه که شنبه همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی نیز برگزار می‌شود حضور پررنگ داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: از آغاز جنگ در غزه بیش از هفتاد سال می‌گذرد.

حجت الاسلام نوری اظهار داشت: اسراییل در طی سالیان طولانی هر روز به بهانه‌ای غزه‌ای که را دور تا دور آن را دیوار کشیده و مردم را در آن زندانی کرده بمباران می‌کند.

وی با اشاره به مسدود بودن گذرگاه رفح جهت ورود و خروج کالا، اقلام و دارو‌های مورد نیاز مردم خاطر نشان کرد: تمامی گذرگاه‌ها زیر نظر اسراییل است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی دو میلیون نفر را در محدوده کوچک زندانی کرده و اجازه تردد را نمی‌دهد.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: غزه برای دفاع از ماهیت و بقای خود به تقابل با رژیم غاصب و موقت صهیونیستی برخواست است.

حجت الاسلام نوری با اشاره به خنثی شدن توطئه بزرگ با عملیات طوفان الاقصی تصریح کرد: گذر زمان برخی وقایع را روشن می‌کند و بنا به اعتراف برخی مقامات اسراییل مقرر شده بود پس از سازش با برخی کشور‌های مسلمان مردم از غزه رانده و در شبه جزیره سینا ساکن شوند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: شش هزار کودک، زن، پیرمرد و… از مردم غزه در دست صهیونیست‌های خبیث اسیر هستند که خانوداه‌های آن‌ها از سرنوشت آن‌ها بی‌اطلاع هستند و مبادله تنها راه نجات آن‌ها است.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: جنگ غزه بار دیگر نشان داد به جز جبهه مقاومت هیچ کشور و جریانی در فکر یاری مظلومین در جهان نیست.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: شیعیان سلحشور یمن و شیعیان دل سوخته عراق و شیعیان شیردل حزب‌الله قهرمان لبنان در حال یاری دو میلیون اهل سنت در غزه هستند.

وی در ادامه افزود: امروز تمامی دنیا در حمایت از جبهه مقاومت به میدان آمده‌اند و همگان نظاره‌گر هستند که جهان تشیع برای حمایت از مردم مظلوم به میدان آمده است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: جبهه مقاومت هیچ وقت دست از یاری مظلوم بر نخواهد داشت.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار