فرمانده سپاه بجنورد گفت: ۳ هزار ۳۳۸ فعالیت در سراسر شهرستان در قالب ۵۷ عنوان برنامه پیش‌بینی و در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰ 20 November 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی، سرهنگ عباسعلی ریحانی، فرمانده سپاه بجنورد در خصوص برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: در ستاد گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته بسیج شهرستان در مجموع ۳ هزار ۳۳۸ فعالیت در سراسر شهرستان در قالب ۵۷ عنوان برنامه پیش‌بینی و در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: فضاسازی شهری، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و تقدیر از فعالان این حوزه، دیدار با کارآفرینان برتر بسیجی و بازدید میدانی از طرح‌های محرومیت زدایی و افتتاح طرح‌های عمرانی گروه‌های جهادی شهرستان از اهم برنامه‌های این هفته هستند.

فرمانده سپاه بجنورد تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی، مهارت‌افزایی، برگزاری اردوی جهادی اقشار و اصناف بسیج، برگزاری یادواره‌های شهدا، اجتماع بزرگ و ۵ هزارنفری بسیجیان، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی از دیگر برنامه‌های این هفته هستند.

وی برگزاری رزمایش مواسات و همدلی و اهدا ۳۷ سری جهیزیه و توزیع ۵۰۰ وسیله گرمایشی، همایش دختران حاج قاسم و دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری را نیز از سایر برنامه‌های این هفته برشمرد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار