اولین یادواره شهدای حقوقدان استان کرمان با حضور معاون قوه قضائیه در شهرستان راور برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳ 23 November 2023

به گزارش تابناک کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی پیش از ظهر امروز در اولین یادواره شهدای حقوقدان استان کرمان و گرامیداشت شهدای غزه که در راور برگزار شد، اظهار داشت: در بسیاری از استان‌ها یادواره شهدای حقوقدان برگزار شده بود و امروز برای اولین‌بار این یادواره در کرمان برگزار می‌شود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان عنوان داشت: قاضی شهید نوروززاده راوری متولد شهرستان راور بود و این تصمیم گرفته شد که این یادواره در شهرستان راور برگزار شود.

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت شهید حقوقدان استان کرمان عنوان کرد: شهید نوروززاده راوری وقتی احساس کرد که وظیفه‌اش حضور در جبهه‌های جنگ است، میز قضاوت را رها و جانش را برای تقویت پایه‌های نظام و انقلاب فدا کرد.

رئیس شورای قضایی استان کرمان در پایان سخنان خود ضمن تسلیت به مردم شهرستان راور بمناسبت درگذشت حجت‌الاسلام علی تویسرکانی امام جمعه فقید این شهر عنوان کرد: این روحانی پرتلاش و ایثارگر برادر دو شهید بود و امروز همه مردم راور عزادار این روحانی برجسته و امام جمعه سابق شهر خود هستند.

امنیت کشور مرهون جانفشانی‌های شهداست

سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز با اشاره به تاریخ شهرستان راور اظهار کرد: مردم راور از ابتدای انقلاب تا کنون در همه حوادث برای دفاع از انقلاب و کشور پیشرو بوده و همواره گوش به فرمان ولایت بوده‌اند و این سخن من یک شعار و تعریف نیست، شهید نوروززاده راوری مهر صحت این گفته است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن تشکر از کسانی که اولین یادواره شهدای حقوقدان استان کرمان را برگزار کرده‌اند، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست».

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای اقشار مختلف در استان کرمان، تصریح کرد: دستگاه قضا در طول سال همراه اعضای شورای تامین استان هستند و مجاهدانه تلاش می‌کنند و در بحث‌های همچون حجاب و عفاف، مسائل فرهنگی و ... همراهی دستگاه قضا سبب شده که شاخص امنیت در استان کرمان بالا باشد.

سردار نظری با یادآوری اقدامات وحشیانه و نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: در جهادتبیین، ذکر رشادت‌های رزمندگان و شهدا بهترین و مهمترین وظیفه ماست که باید به آن عمل کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد: پویش «مظلوم مقتدر» برای همدردی با کودکان مظلوم فلسطین راه‌اندازی شده بود که امروز جوایز برگزیدگان آن اهدا می‌شود.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار