معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: رسانه‌ها همچنان مطالبه‌گر احیای رودخانه زاینده‌رود از مسئولان مربوطه با نگاه نخبگانی و کارشناسی باشند.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶ 22 November 2023

محمدرضا جان نثاری در نشست شورای اطلاع رسانی استان اصفهان با اشاره به اینکه خبرنگاران باید جسارت سئوال پرسیدن داشته باشند،اظهار کرد: ما به غایت به رسانه احتیاج داریم اما ترس رسانه از پرسشگری از مسئولان در نظام جمهوری اسلامی کمی نگران کننده است و باید این فضای اعتماد بین رسانه و مسئولان فراهم شود.

وی افزود: پیگیری موضوع احیای زاینده‌رود باید به سمت نخبگانی هدایت شود و رسانه های باید مطالبه‌گری را تا زمان حُصول نتیجه پیگیری و با کارشناسان مختلف گفت و گو کنند و سپس از مسئولان کشوری و ملی پاسخگویی بخواهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تاکید کرد: رودخانه زاینده‌رود باید احیاء شود و رسانه‌ها این فریاد را به گوش مسئولان مربوطه برسانند و در مقابل این مطالبه عمومی مردمی هیچ کوتاهی جایز نیست.

وی با اشاره به هفته بسیج گفت: به رسانه‌ها توصیه می‌شود که این هفته بیشتر به ترویج فرهنگ بسیج و بسیجی بپردازند.

جان نثاری با اشاره به در پیش بودن روز ۱۶ آذر روز دانشجو، گفت: از مسئولان دانشگاهی درخواست می‌شود ابعاد مختلف این روز حوادث، وقایع و چرایی نام گذاری این روز برای دانشجویان را تبیین کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار