امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز با تشکیل بسیج‌های میلیونی، عرصه بر استکبار جهانی بیش از پیش تنگ شده است.
کد خبر: ۱۱۴۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷ 24 November 2023

حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد افزود: بسیج به دلیل فراگیر، مردمی بودن و نقش حساس در تعاملات اجتماعی‌، سیاسی‌، نظامی و امنیتی ، لشکر مخلص خداست.
وی اظهار داشت: بسیجیان در تمامی صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی همیشه به خوبی نقش خود را ایفا کرده است و ما نیز بایستی قدر و ارزش تلاش آن ها را ارج نهیم.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به الگو بودن بسیجیان ایران برای لبنان، عراق و یمن گفت: آنچه به بسیجی نیرو می‌بخشد تا در میدان در مقابل همه سلاح‌های شیطانی و اهریمنی ایستادگی کند، اندیشه و ایمان اوست.
وی خاطرنشان کرد: این نیروی بسیج و تفکر است که می‌تواند از انقلاب اسلامی پاسداری کند و دشمنان را بیش از پیش نگران و بیمناک‌ کند.
خطیب جمعه اصفهان افزود: رمز تمام پیروزی‌ها تقوای الهی است، همانطوری که در جنگ تحمیلی شاهد بودیم که تمام دنیا علیه ایران متحد شده بود اما ملت ایران با تقوای الهی پیروز شد.
وی یادآور شد: امروز نیز به طور قطع پیروزی از آن مردم فلسطین است، زیرا در راه حفظ اسلام حاضر هستند تمام دارایی خود را فدا کنند، امروز شاهد هستیم که تمام دنیا بر سر رژیم صهیونیستی و آمریکا فریاد می‌زنند و نابودی آنها را خواهانند.
امام جمعه موقت افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین تجارب تاریخی ما برای تحقق ایران قوی و مبارزه با دشمنانی بود که ایران را ضعیف می‌خواستند و امروز نیز همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر صبح جنگی علیه ایران آغاز شود تا ظهر آن روز دیگر اثری از تل آویو نخواهد ماند.
وی با اشاره به ایام فاطمیه افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگو و سرمشق برای زنان عالم است و زنان جامعه ما برای داشتن زندگی علوی و فاطمی باید این آموزه‌ها را سرمشق زندگی خود قرار دهند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار