مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) مردم استان مرکزی میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس خواهند بود.
کد خبر: ۱۱۴۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰ 30 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی اظهار داشت : این شهدای گلگون کفن از ۱۶ تا ۲۶ آذر ماه در این استان حضور دارند و براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته مراسم تشییع و تدفین این ۲۶ شهید همزمان با تشییع ۲۸۰ شهید گمنام سراسر کشور برگزار خواهد شد.

کریمی افزود:پیکر مطهر این شهدای گمنام ۱۶ آذرماه از شهرستان زرندیه وارد استان مرکزی می‌شود و تا ۲۶ آذرماه در تمام شهرستان‌های ۱۲ گانه استان تشییع می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین این شهدای گمنام ۲۶ آذرماه در اراک مرکز استان مرکزی تشییع و سپس در نقاط مختلف استان به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: نقاط مختلفی برای خاکسپاری این شهدای گمنام در نقاط مختلف استان در نظر گرفته شده و هر یادمانی که زودتر آماده شود این شهدا در آنجا به خاک سپرده می‌شوند.

کریمی افزود: آیین شبی با این شهدای گرانسنگ نیز ۲۵ آذرماه جاری بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار