امام جمعه موقت سمنان گفت: عملیات بزرگ طوفان الأقصی ضربه‌ای اساسی و مهلک به رژیم صهیونیستی وارد کرد که به‌زودی جبران نخواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷ 01 December 2023

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد، امام جمعه موقت سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان که با حضور شماری از مردم و مسؤولان در میعادگاه نماز جمعه این شهر اقامه شد، با اشاره به تحولات اخیر در جهان اسلام و رویارویی جبهه مقاومت با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: عملیات بزرگ طوفان الأقصی که از سوی نیرو‌های مقاومت و با ابتکار رزمندگان فلسطینی طراحی و اجرا شد، ضربه‌ای مهلک و اساسی به رژیم صهیونیستی وارد کرد که به زودی جبران نخواهد شد.

وی تصریح کرد: رزمندگان جبهه مقاومت و مبارزان «حماس» با بهره‌گیری از مبانی دینی، اسلامی و انسانی خود تلاش کردند تا برابر سال‌ها ظلم و جنایت صهیونیست‌ها بایستند و همین امر نیز باعث طراحی و اجرای عملیات بزرگ طوفان الأقصی شد که ضربه‌ای اساسی به پیکره رژیم منحوس صهیونیستی وارد آورد.

امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: طوفان الأقصی عملیات بزرگی بود که صدای آن به‌خوبی در جهان پیچید و امروز شاهد هستیم حتی در آمریکا و بسیاری از کشور‌های اروپایی اختلاف‌نظر جدی برای حمایت از رژیم اشغالگر قدس ایجاد شده است و این‌ها از برکات مقاومت مبارزان فلسطینی است.

مهدوی‌نژاد بیان کرد: تا قبل از اجرای عملیات طوفان الأقصی، دولت‌های اروپایی و حتی آمریکایی‌ها به‌طور جدی از رژیم اشغالگر قدس حمایت می‌کردند؛ اما در روز‌های اخیر شاهد هستیم علی‌رغم همه موضع‌گیری‌های دولت‌ها در کشور‌های اروپایی، اما مردم این کشور‌ها با برگزاری راهپیمایی‌های باشکوه، خود را در کنار مردم فلسطین احساس کردند.

وی با بیان اینکه محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و نوار غزه در کشور‌های اروپایی مسأله بسیار مهمی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود، گفت: امروز دولت‌های اروپایی و آمریکایی با مردم خود در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی دچار اختلاف و تعارض شدیدی هستند و این‌ها از برکات طوفان الأقصی و مقاومت رزمندگان فلسطینی است.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه مقاومت مردم مسلمان مقابل جنایت‌های بی‌شمار صهیونیست‌ها هرگز تعطیل نمی‌شود، افزود: امروز جبهه مقاومت توانسته است مقابل تمام ظلم و جور عالم و استکبار جهانی بایستد و به‌نوعی شاخ استکبار جهانی را شکسته است و این روال ادامه خواهد یافت.

مهدوی‌نژاد گفت: ملت‌های مسلمان امیدوار هستند تا با ادامه تلاش‌های رزمندگان جبهه مقاومت، روزی شاهد از بین رفتن صهیونیسم جهانی باشیم و ملت‌های مظلوم و ستم‌کشیده فلسطین و سایر کشور‌های مسلمان از خباثت‌های این غده سرطانی آسوده شوند.

وی با اشاره به اینکه طوفان الأقصی با حداقل امکانات و بودجه‌ها ممکن شد، افزود: رژیم صهیونیستی سالانه هزینه‌های هنگفتی را در حوزه نظامی و تهیه سلاح انجام می‌دهد؛ اما در روز‌های اخیر شاهد بودیم که مقابل مقاومت مردم مظلوم فلسطین به چه آسانی شکست خورد.

امام جمعه موقت سمنان از مجامع جهانی و سازمان‌های بین‌المللی درخواست کرد تا مقابل ظلم و جنایت چندین و چند ساله صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی ساکت نمانند و برابر نسل‌کشی مردم مظلوم غزه و کودک‌کشی‌های بی‌شمار صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی واکنش‌های منطقی و قاطعی از خود نشان دهند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار