فرمانده انتظامی گلستان گفت: در طرح پیشگامان امنیت انتظامی در حوزه پلیس پیشگیری 1000 مجرم و سارق در این استان دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۴۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ 02 December 2023

به گزارش تابناک گلستان، سردار فاضل دادگر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پیرو تدابیر فرمانده انتظامی کل کشور طرح پیشگامان امنیت انتظامی در حوزه پلیس پیشگیری رو به مدت چهار روز از روز هفتم آذرماه در سطح استان گلستان اجرایی کردیم.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح ۵۱۲ نقطه در استان پاکسازی شد و در طول این چهار روز ۲۲ درصد کاهش سرقت و ۳۰۰ درصد افزایش کشفیات سرقت‌ها را داشتیم و ۲۰۶ سارق نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتامی گلستان تصریح کرد: ۲۳۰ معتاد متجاهر در این طرح که عامل وقوع سرقت بودند دستگیر و جمع آوری شدند و ۲۰ اراذل و اوباش نیز دستگیر شدند.
دادگر گفت: در این طرح افراد مجرم متواری که حکم قضایی داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که در مجموع یک هزار نفر دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: ۳۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف شد و ۱۲۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات‌های پاکسازی که داشتند کشف شد. فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: ۵ هزار و ۲۰۰ لیتر انواع سوخت، ۲ تن چوب قاچاق، ۳۲ قبضه سلاح غیرمجاز نیز در این طرح توسط پلیس کشف شده است/
دادگر گفت: ۱۴۳ دستگاه خودرو و ۹۷ دستگاه موتورسیکلت که رفتار‌های ناهنجار داشتند، رفتار‌های خطرآفرین داشتند و یا ایجاد مزاحمت می‌کردند نیز توقیف شدند.
وی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون هشت درصد کاهش انواع سرقت‌ها را در استان روبرو بوده‌ایم و امیدواریم این شرایط ادامه داشته باشد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار