فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی طرح 98 نفر متهم نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
کد خبر: ۱۱۴۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸ 03 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "علیرضا معیریان" در تشریح این خبر بیان داشت: طرح پیشگامان امنیت انتظامی 4 با هدف برخورد و مقابله با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر به مدت 4 روز در اراک اجرا شد.
وی در ادامه افزود: در این طرح تعداد 16 نقطه آلوده شناسایی شده درشهرستان پاکسازی و همچنین تعداد 25 نفر از مجلوبین دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 31 سارق سابقه دار در اجرای طرح پیشگامان در اراک اظهار داشت: سارقان دستگیر شده به 67 فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو، اماکن خصوصی، تجهیزات و ادوات کشاورزی، سیم و کابل مخابراتی و دوچرخه اعتراف کردند و 2 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی نیز کشف شد.
سرهنگ معیریان با اشاره به جمع آوري 42 معتاد متجاهر و پر خطر در ادامه اجرای این طرح در اراک تصریح کرد: در این طرح 250 گرم انواع مواد مخدر کشف و معتادان تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.
وی در ادامه به توقیف 5 دستگاه خودروی شوتی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: از خودروهای توقیفی یک میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اراک با اشاره به توقیف 32 دستگاه خودرو و 9 دستگاه موتور سیکلت متخلف در اجرای طرح پیشگامان در اراک تصریح کرد: وسایط نقلیه توقیفی به پارکینگ منتقل شدند.
سرهنگ معیریان در پایان، اجرای طرح پیشگامان انتظامی 4 را در جهت پاسخگويي به مطالبه شهروندان عنوان کرد و گفت: بر عهدی که با مردم بسته ایم پایبند بوده و آرامش خود را فدای آسایش و آرامش شهروندان خواهیم کرد و با مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد خواهیم کرد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار