رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت:اداره کل پزشکی قانونی استان مرکزی، حائز کسب رتبه نخست کشور در ارزیابی عملکرد سال 1401 شد.
کد خبر: ۱۱۴۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱ 04 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی  افزود:با اشاره عزم راسخ دستگاه قضایی به منظور دستیابی به اهداف مندرج در سند تحول و تعالی قوه قضائیه و پایش، رصد و اتخاذ تدابیر مناسب جهت استفاده صحیح و بهینه از تمامی ظرفیت های مادی و معنوی، اداره کل پزشکی قانونی استان مرکزی، حائز کسب رتبه نخست کشور در ارزیابی عملکرد سال 1401 شد.

رئیس شورای قضایی استان مرکزی اظهار کرد:اداره کل پزشکی قانونی استان مرکزی با اقدامات و تلاش‌های مدیران در مجموع امتیازات شاخص‌های عملکرد عمومی و اختصاصی از ۲ هزار امتیاز موفق شد یک‌هزار و ۷۹۴ امتیاز را به خود اختصاص دهد.

وی بیان کرد: این موفقیت بیانگر به ثمر نشستن برنامه‌ریزی‌ها، پیگیری‌ها و اقدامات جهادی و ارزشمند مدیریت، پزشکان و کارکنان این مجموعه تلاشگر است.

رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: پس از آغاز دوره تحول و تعالی قوه قضاییه، مجموعه قضایی استان مرکزی، در سال‌های اخیر علی‌رغم کثرت ورودی پرونده به این مجموعه و حجم بالای کار توانسته است با تدوین برنامه‌های عملیاتی مناسب و عملکرد درخشان قضات و کارکنان این دستگاه، همواره در شاخص‌های مختلف، رتبه‌های برتر کشوری را کسب کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار