مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: هرگونه تبلیغات و اطلاع رسانی براساس برنامه زمانبندی ستاد انتخابات انجام شود.
کد خبر: ۱۱۴۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹ 05 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، محمدصادق درفشی در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گفت: این کمیته ۲ مولفه اطلاع رسانی بر اساس برنامه زمان بندی ستاد انتخابات و تلاش برای مشارکت گسترده را راهبرد و اولویت کار قرار دهد.
وی به پرهیز از هرگونه سوگیری و یکجانبه گری در امر انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: اطلاع رسانی باید روند عادی و بر اساس عدالت انجام شود و انتظار است که در این خصوص رسانه‌ها به طور منسجم تلاش کنند.
وی با بیان اینکه افزایش سواد رسانه‌ای می‌تواند زمینه تبلیغات سوء دشمنان را بی اثر سازد تصریح کرد در امر تبلیغات پرداختن به موضوعات قبیله‌ای و یا طایفه‌ای می‌تواند اثر منفی داشته باشد.
درفشی با بیان اینکه انسجام رسانه‌ای برای آگاهی بخشی در شایسته سالاری و نخبه گزینی بسیار مهم است تاکید کرد: رسانه‌ها باید به تعهدات رسانه‌ای و رسالتی که بر عهده دارند به خوبی عمل کنند تا انتخابات به سمت شایسته گزینی حرکت کند.
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تصریح کرد ما در تلاش هستیم و بر این باوریم تا فضای مجازی و رسانه‌های الکترونیکی، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها در استان هم سو و هم جهت با جلب اعتماد و اطمینان مردم برای ایجاد آرامش و مشارکت بالای مردمی حرکت کنند.
وی تاکید کرد: انتظار است آنچنان که قانون معین کرده است مسئولین هم از هرگونه جانبداری از کاندیدا‌ها چه در فضای مجازی چه از طریق دیگر رسانه‌ها در استان پرهیز کنند.
وی وظایف اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان را مهم، حساس و اثر گذار بیان کرد و گفت: این کمیته تمام برنامه‌های اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خود را براساس برنامه زمان بندی شده ستاد انتخابات کشور همتراز کرده به پیش برند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار