امام جمعه اراک در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر اراک به پرونده فساد مالی با موضوع چای اشاره و بر برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی تأکید کرد.
کد خبر: ۱۱۴۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ 08 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه در مصلی بیت‌المقدس اراک، افزود: تحریم کالاهای اسرائیلی و هر نوع ارتباط و تحریم سوخت و کالا باید اعمال شود و مسلمانان و غیر مسلمانان با تحریم طولانی، زمینه سقوط این رژیم را فراهم کنند.

وی بیان کرد: تحریم باید ادامه یابد و دادگاه‌های بین‌المللی و حقوق دانان، جنایت این رژیم را پیگیری کنند.

امام جمعه اراک ادامه داد: حمایت غرب و استکبار از حمله به مردم غزه نسل کشی و جنایت بزرگی را در تاریخ رقم زده است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: فجایع غزه صدای مجامع جهانی را هم درآورده و این درحالی است که برخی، غرب‌گرایان حاضر به کوتاه آمدن نیستند.

وی بیان کرد: آبروی غرب در این رویداد نظامی از بین رفته و با آنکه سازمان ملل را خود ایجاد کرده‌ند، اما رسیدگی به داد مظلومان در این سازمان‌های حقوق بشری مایوس کننده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تبریک ۱۶ آذر و روز دانشجو، گفت: در ۲۰۰ سال گذشته شرایط کشور مناسب نبود، اما اکنون راه پیشرفت و فناوری فراهم شده و امید است با همت دانشجویان، قله‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و دفاعی فتح شود.

آیت‌الله دری نجف آبادی افزود: ۱۰ میلیون فارغ التحصیل در کشور وجود دارد و این جمعیت موتور پیشران کشور هستند.

وی، درباره مبارزه با فساد گفت: موضوع رخ داده در چای کشور مایه تأسف است، نیاز به واردات چای نیست و در صورت نیاز، باید مدیریت ارز صورت گیرد.

وی بیان کرد: نباید سرمایه ملی به آتش زده شود و باید از تکرار مفاسد جلوگیری کرد و بانک مرکزی هم هوشیارانه ارز تخصیص دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: از دولت و رییس جمهور و قوه قضاییه خواسته می‌شود موضوع با جدیت دنبال شود و پیگیری‌های لازم صورت گیرد تا شاهد این مفاسد نباشیم.

آیت الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: کشور در آستانه برنامه هفتم و بودجه ۱۴۰۳ است و سیاست رهبری ابلاغ شده، بنابراین نیاز به انضباط مالی، رشد اقتصادی، استفاده از مدیران لایق و پاک دست است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار