امام جمعه گرمه گفت: روز دانشجو نمادی از حق طلبی و و بلوغ اندیشه جوانان غیور کشور در دفاع از عزت و اقتدار ایران اسلامی و مقابله با استکبار جهانی است.
کد خبر: ۱۱۴۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 08 December 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمد حسن رحمانی، امام جمعه گرمه در نماز عبادی سیاسی جمعه گرمه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روز ۱۶ آذرماه، اظهار کرد: ۱۶ آذرماه یادآور جان باختن متفکران و جوانانی است که در مقابل ظلم ایستادند و با خون، قلم و اندیشه خود، به جهان راه درست مبارزه با استکبار جهانی که در راس آن آمریکای جنایتکاراست، نشان دادند.

وی گفت: مؤمنان همواره مردم را با گفتار نیک و نرم به عمل صالح دعوت می‌کنند و همواره اهل امر به معروف و نهی از منکر هستند.

امر به معروف و نهی از منکر واجب است

امام جمعه گرمه همچنین به سخنان رهبر انقلاب در جمع بسیجیان اشاره کرد و افزود: اقتدار و سربلندی امروز نظام جمهوری اسلامی نشات گرفته از فرهنگ و تفکر بسیجی است.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله دستغیب سومین شهید محراب بیان کرد: شهید آیت الله سید عبدالحسین دستغیب، مردی با خطبه‌های آتشین، حماسی، عرفانی و انقلابی است که در شب عاشورای ۱۲۹۲ شمسی در شهر شیراز، در یک خانواده روحانی پای به عرصه وجود گذاشت و آذرماه ۱۳۶۰، در حالی که برای برگزاری نمازجمعه عازم مصلی بود، به فیض شهادت نایل آمد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار