سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از تمدید مهلت فراخوان حمایت از طرح‌های تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان تا پایان آذرماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰ 08 December 2023

به گزارش تابناک کرمان، حجت سلطانی سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از تمدید مهلت فراخوان حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان از سوی اداره کل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

وی افزود: اداره کل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان به دنبال توانمندسازی سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد جوانان از طریق حمایت روشمند و مؤثر از آنهاست.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کرمان با اشاره به اینکه سمن‌های جوانان در مرحله نخست فراخوان می‌توانند از طریق میزکاربری توانمندسازی در سامانه مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان به آدرس: https://saman.msy.gov.ir/ طرح‌های خود را ثبت کنند، گفت: تشکل‌های جوانان (دارای مجوز از سایر نهادها) نیز می‌توانند با تکمیل فرم پیوست ۲۰۱ نسبت به ارائه طرح خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان تا پایان آذر ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند طرح‌های پیشنهادی خود را در ۱۵ محور ازجمله؛ ازدواج، خانواده و جوانی جمعیت، سبک زندگی ایرانی اسلامی، ارتقا هویت دینی، ملی و انقلابی جوانان، عفاف و حجاب، ترویج گفتمان دینی انقلابی و جهاد تبیین، فعالیت‌های جهادی در روستا‌ها در موضوعات فرهنگی اجتماعی، سلامت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کارآفرینی و اشتغال پذیری و دیگر موارد برای بررسی ارائه کنند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار