مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گلستان گفت: در راستای دور اول سفر رییس جمهور به استان گلستان در اسفند سال ۱۴۰۰، بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۴۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶ 09 December 2023

به گزارش تابناک گلستان، هانی محمدی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سفر اول، اکثر متقاضیان مشکلاتی از قبیل کمک هزینه درمان، ودیعه مسکن، تعمیر مسکن و کمک هزینه تحصیلی داشتند که با اعطای این تسهیلات گامی برای رفع آن برداشته شد.

وی بیان کرد: مبلغ پرداختی به هر فرد ۱۵۰ میلیون ریال بود و کل اعتبار پرداخت شده به شهروندان و متقاضیان ۹۵۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات بانکی بوده است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گلستان افزود: تقاضای این افراد از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت سامد در روز سفر دریافت شد و در شش ماه اول سال ۱۴۰۱ برای پرداخت تسهیلات اقدامات لازم انجم شد.

محمدی ادامه داد: علاوه بر این وام به متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی خاص سفر رییس جمهور با مشارکت دستگاه‌های صندوق کارآفرینی امید، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کمیته امداد حضرت امام (ره) استان یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.
منبع/فارس

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار