فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بسیج شبکه‌ای مردم‌پایه برای رفع مشکلات و پیشرفت کشور است.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ 10 December 2023

به گزارش تابناک سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان پیش از ظهر امروز در اجلاس عمومی سالانه مجمع بسیجیان استان سمنان در سالن هلال احمر شهرستان سمنان اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب «حقیقت بسیج تبدیل همه تهدیدات به فرصت است» و ما نیز در استان سمنان بر مبنای همین نگاه و دیدگاه، مسائل را در بخش‌های مختلف احصا می‌کنیم.

وی بیان کرد: در استان سمنان نگاه در همه رده‌های بسیج در راستای مردمی کردن پیشرفت در همه ابعاد است که این مهم در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: تحقق شعار دولت مردمی و ایران قوی با مشارکت آحاد مردم و نخبگان شکل می‌گیرد.

شوقانی با بیان اینکه بسیجیان در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌هایی که مورد نیاز مردم بوده، وارد شده‌اند و همواره سربلند بوده‌اند، عنوان کرد: بسیج شبکه‌ای مردم‌پایه برای رفع مشکلات و پیشرفت در کشور است.

وی خاطرنشان کرد: خودسازی، جامعه‌سازی و زمینه‌سازی تمدن نوین اسلامی سه رکن اساسی گام دوم انقلاب اسلامی بوده که وظیفه همه ما عمل به این فرامین است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: اگر با تفکر بسیجی برای مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی چاره‌اندیشی کنیم، این مشکلات قابل حل خواهد بود.

شوقانی بر لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان در راستای تحقق دولت مردمی و ایران قوی تأکید کرد و افزود: تحقق شعار دولت مردمی و ایران قوی را باید با مشارکت نخبگان و آحاد مردم برای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری مسؤولان فراهم کنیم.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار