در آیین پایانی سومین جشنواره دانشجویی مالک اشتر استان اصفهان، از ۲۰ فعال علمی، فرهنگی، پژوهشی، جهادی و اجتماعی تجلیل شد.
کد خبر: ۱۱۴۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴ 07 December 2023

استاندار اصفهان در این آیین با تبریک روز دانشجو و گرامیداشت یاد و نام شهدای دانشجو گفت: جامعه دانشگاهی کشور در کنار افتخارآفرینی در راه کسب علم و تولید دانش، همواره در عرصه صیانت از منافع ملی و دفاع از اقتدار نظام اسلامی، حضوری موثر و تعیین کننده داشته و دارد.


سید رضا مرتضوی افزود: با وجود همه سختی‌ها و مشکلات به همت جوانان و دانشجویان و نخبگان ایران اسلامی، معادلات دشمن برهم زده شده است و به واسطه مبارزه بی‌امان با دشمنان مستکبر، نظام اسلامی به‌گونه‌ای مستحکم شده است که شعار «ما می‌توانیم» در بخش‌های مختلف متجلی و متبلور شده است.

 

وی گفت: امروزه لازم است نگاه آرمانخواهانه در حوزه مقاومت و استکبار ستیزی که دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم، میراث‌دار آن بوده و هستند، بیش‌از پیش تجلی پیدا کند و تشکل‌های دانشجویی نگاه معرفتی آرمانخواهانه را در اولویت امور خود قرار دهند.


گرامیداشت یاد شهدای دانشجو، مراسم وداع با پیکر شهید گمنام و تجلیل از خانواده احمدی جهادگر دانشجوی بسیجی آسمانی شده از دیگر برنامه‌های این جشنواره یک روزه بود.


بکارگیری جوانان نخبه در مسئولیت‌ها و، مردمی‌سازی برای مواجه با مسائل کشور، تسهیل گری در فراگیری علم و دانش و اجرای ایده‌ها همچنین فرهنگ سازی اجتماعی از مطالبه‌های برخی دانشجویان شرکت کننده در این جشنواره بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار