معاون امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تا کنون بالغ بر یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات برای توانمندسازی و اشتغال زنان سرپرست خانوار در استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ 12 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، زهرا حبیبی گفت: دومین کارگروهی که در دفتر امور زنان و خانواده تشکیل شد، کارگروه ایجاد کسب و کار پایدار برای زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار بود که چهارمحال و بختیاری در زمینه ایجاد اشتغال برای زنان خانه‌دار موفق عمل کرده است.

معاون امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه ایجاد اشتغال برای زنان، ادامه داد: امسال طبق تفاهم‌نامه‌ای که بین دفتر امور زنان و خانواده با بانک کارآفرینی امید منعقد شد، بالغ بر یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد که این ظرفیت خوبی برای توانمندسازی اشتغال زنان سرپرست خانوار است.

وی افزود: با اداره کار، رفاه و امور اجتماعی تفاهم‌نامه‌ای برای واگذاری تسهیلات به متقاضیان اشتغال‌زایی با توجه به مدرک فنی و حرفه‌ای صادر منعقد شده است.

حبیبی خاطرنشان کرد: تا کنون برای بیش از ۹۰ نفر در زمینه‌های مختلف از جمله خیاطی، قالی‌بافی، گلدوزی ایجاد اشتغال شده و به بیش از ۲۵۰ نفر، آموزش در راستای ایجاد اشتغال به جامعه هدف ارائه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار