مدیر‌‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهار‌محال‌ و‌ بختیاری افزود: در خصوص ایجاد مشاغل خانگی سه میلیارد ریال در اختیار مسؤولان بخش لاران قرار‌می‌دهیم تا با تدبیر در حوزه ایجاد مشاغل خانگی هزینه شود.
کد خبر: ۱۱۴۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ 15 December 2023

به گزارش تابناک چهار‌محال‌ و‌ بختیاری، محسن مولوی صبح امروز در جلسه شورای اداری بخش لاران گفت: در حوزه‌های کارآفرینی، ایجاد مشاغل خانگی و خود‌اشتغالی اقدامات خوبی در این بخش انجام شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهار‌محال و بختیاری افزود: در خصوص ایجاد مشاغل خانگی سه میلیارد ریال در اختیار مسؤولان بخش لاران قرار‌می‌دهیم تا با تدبیر در حوزه ایجاد مشاغل خانگی هزینه شود.

مولوی ادامه داد: تسهیلات اشتغال‌زایی چهارمحال و بختیاری ۴۱۰ میلیارد ریال بوده که لازم است مقدار قابل توجهی از این مبلغ به بخش لاران تخصیص داده شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص پرژوه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در بخش لاران، اظهار کرد: بیش از یک هزار و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه کشاورزی، صنعت و دامپروری اختصاص یافته که لازم است همکاران آب منطقه‌ای صدور مجوزات مورد نیاز جهاد کشاورزی را در دستور کار قرار دهند.

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خاطر‌نشان کرد: با توجه به صدور اوراق سپرده خاص توسط بانک رفاه کشور در خصوص تامین منابع مالی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی لازم است این تسهیلات به بخش لاران تخصیص داده شود تا از این طریق پروژه‌ها تامین مالی شده و به بهره‌برداری برسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار